مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/08/06 08:29:47
کد خبر: 2568

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان خبرداد:

افزایش رشد 10 برابری مشارکت خیرین همدانی نسبت به سال 98

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان از افزایش 10 برابری مشارکت خیرین نسبت به سال 98 خبرداد .


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، پنجمین جلسه کمیسیون امور استانها مورخ99/7/28 با حضور دکتر قفلی  رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس قلم چی عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون امور استانها ،مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،   اسد بیکی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان و اعضای کمیسیون ( آقایان؛ ارجمندی  ، مهندس ناجی مقدم  و خانم ها ؛هاشمی و مهندس دانش مهر) به صورت مجازی ،در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تشکیل شد .

 دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،در ابتدای این جلسه از استان همدان ،بعنوان یکی از استانهای موفق در زمینه جذب خیرین یاد کرد و ضمن قدردانی از تلاشهای رئیس و مدیر عامل و سایر همکاران این مجمع ، تاکید داشتند برگزاری اینگونه جلسات تعامل و همکاری  مجامع استانها را با جامعه در جهت رفع مشکلات بیشتر کرده و همه را همسو در مسیر تحقق اهداف قر ار می دهد .

 مهندس قلم چی رئیس کمیسیون امور استانها و عضو هیات مدیره نیز ،  با بیان اینکه استان همدان با تلاش و همت مضاعف در طول سنوات گذشته توانسته است خیرین مدرسه ساز را  جهت احداث مدارس  در مناطق مختلف این استان جذب  نماید، با طرح سوالاتی ؛ (شامل ؛ سایت خبری و شبکه های مجازی اطلاع رسانی ، تعداد پروژه های افتتاح شده در نیمه اول سال جاری ، تعداد جلسات هیات مدیره ، حضور بانوان در مجمع و مجامع شهرستانها ،خلاقیت و ابتکارات انجام شده توسط مجمع  ) ، جلسه را وارد دستور کار کردند .

امین اسد بیکی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان  همدان در خصوص سوالات مطرح شده اظهار داشت :  تعداد 7 جلسه هیات مدیره در این مجمع برگزار شده که یکی از آن ها بصورت ویدئو  کنفرانسی بوده است .

وی ادامه داد: در حال حاضر 11 نفر عضو هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان  هستند و این استان تعداد 19 منطقه اموزشی دارد که در هر منطقه مجمع خیرین مدرسه ساز ، فعال است .

وی با اشاره به اینکه خانم کیوان مسئول ستاد بانوان خیرین مدرسه ساز استان همدان هستند اذعان داشت : ایشان در زمینه جذب و مشارکت بانوان فعالیت های چشمگیری داشته اند.

اسد بیکی بیان کرد: متاسفانه سایت مجمع خیرین مدرسه ساز  استان همدان فعال نیست که با تلاش و در نظر گرفتن تمهیدات لازم سعی داریم تا اوایل  آبان ماه آن را راه اندازی نماییم ،

وی با اشاره به حضور مجمع خیرین در فضای مجازی  تصریح کرد:  اینستاگرام  توسط آقای اسدبیگی  ، تلگرام  توسط خانم بهمرام و  واتساپ توسط  اقای نظری اداره می شود.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان اظهار داشت : در نیمه اول سال جاری  7 مدرسه خیر ساز با تعداد 56 کلاس درس در استان همدان (اسلام اباد ، ملایر روستای حسین آباد از توابع ملایر ،نهاوند ) بنا شده است .

وی با اشاره به اینکه مشارکت خیرین در نیمه اول سال جاری 10 برابر رشد داشته است افزود: در سال 1398 میزان مشارکت خیرین 150 میلیون تومان بوده که در نیمه اول سال جاری این رقم به  ( یک میلیارد و چهار صدو پنجاه هزار تومان ) افزایش یافته است.

اسد بیکی بیان کرد: از ابتکارات این استان جهت مقابله با گرانی مصالح استفاده از مصالح بومی است که باعث کاهش هزینه حمل و نقل می شود .

وی با اشاره به اینکه توزیع 7000ماسک میان دانش آموزان نیازمند توسط اقای فراهانی  و شمع خانی که عضو مجمع می باشند   از جمله موارد انجام شده در استان همدان است گفت : مبلغ 500 میلیون تومان نیز بابت تهیه تبلت برای دانش آموزان توسط خیرین جمع آوری شده است .

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان درپایان خاطر نشان کرد: مدرسه استثنایی در سال 1385 توسط خیر مدرسه ساز اقای علاقبندان احداث شده است .

در پایان این نشست ؛  آقای مهندس جعفری و سایر حاضرین از تلاش های بعمل آمده در مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان تشکر کردند و مقرر شد گزارشی از اطلاعات مدارس احداثی به جامعه خیرین ارسال شود .

تنظیم : نزاکت اللهیاری



اشتراک گذاری