مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/07/22 21:09:46
کد خبر: 2540

با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد؛

رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه «دکتر ناصر قفلی» رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

آیین تکریم و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیر مدرسه ساز «ناصرقفلی» با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  آیین تکریم و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه دکتر ناصر قفلی خیر مدرسه ساز و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور محسن حاجی میرزایی وزیرآموزش و پرورش، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ، مهندس جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز ، حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز و جمعی از خیرین برگزار شد.

سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور مدتی است که در راستای تکریم خیرین گرانقدر مدرسه ساز و به منظور معرفی اقدامات و زندگی ارزشمند این عزیزان، نسبت به تهیه و تدوین کتاب زندگی‌نامه خیرین مدرسه ساز کرده است.

"ناصر قفلی" که اکنون مسئولیت جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را عهده ‌دار است و به همراه خانواده خود تاکنون 80 مدرسه در مناطق مختلف کشور از جمله خراسان، سیستان و بلوچستان، مازندران، گلستان و تهران احداث کرده است.

کتاب زندگی‌نامه و کارنامه "دکتر ناصر قفلی" در 11 فصل تدوین شده است که مروری بر زندگی و کارنامه ارزنده ناصر قفلی و همسر وی رزماری قفلی است. این کتاب به همت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تهیه، تدوین و منتشر شده است.


اشتراک گذاری