مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/07/22 11:07:12
کد خبر: 2537

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سفر به استان گلستان؛

تکمیل پروژه‌های خیّرساز با اولویت دنبال می‌شود

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ، سفر به استان گلستان، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های خیّرساز با اولویت دنبال می‌شود.


مهراله رخشانی‌مهر در جمع نمایندگان مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل آموزش‌وپرورش و نوسازی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان اظهار کرد: به خدماتی که در استان گلستان داشتیم افتخار می‌کنم و بی‌شک این روند ادامه خواهد داشت و با سرعت و شتاب بیشتری کار را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هیچ پروژه آموزشی نیمه‌تمامی از محل خیرین یا اعتبارات ملی رها شده نداریم و تکمیل پروژه‌های خیرساز در اولویت است، ضمن آنکه رشد اعتبارات استان طی دولت دوازدهم قابل‌ توجه بوده که البته سیل هم علی‌رغم گرفتاری‌هایی که برای مردم داشت منشا خیر و برکاتی هم بوده است.

رخشانی مهر بیان کرد: ۴۰میلیارد تومان برای پروژه‌های مشارکتی در استان گلستان اعتبار در نظر گرفتیم و عدد آن قابل‌افزایش است و در تلاش هستیم تا پروژه حیات طیبه گرگان موردتوجه باشد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همچنین به اعتبار پنج میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستان‌ها اشاره و بیان کرد: در حوزه اعتبارات ملی 3،5 میلیارد تومان به تجهیزات مناطق محروم اختصاص یافت همچنین آمادگی داریم تا فضاهای آموزشی و ورزشی و پروشی مورد نیاز استان را بسازیم.

در این جلسه نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی به بیان دغدغه‌های مربوط به فضاهای آموزشی پرداختند و خواستار توسعه هنرستان‌ها ازجمله هنرستان کشاورزی در این استان شدند.


اشتراک گذاری