مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/01/23 06:06:38
کد خبر: 253

جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان اصفهان اول اردیبهشت برگزار می شود

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان از برگزاری نوزدهمین جشنواره تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه ساز این استان در روز اول اردیبهشت ماه خبر داد.


فریدالدین عبدیزدان در گفت و گو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه سازکشور افزود: مراسم جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، استانداراستان اصفهان و جمعی از مسئولین و خیرین مدرسه سازاین استان در تالار ادب واقع در بلوار هشت بهشت برگزار می شود.

وی بیان کرد: در آستانه برگزاری نوزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در روزهای 26 تا 31 فروردین ماه جشنواره های تجلیل از خیرین مدرسه ساز در مدارس خیر ساز برگزار می شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ادامه داد: در سال گذشته 44 پروژه آموزشی خیرساز با اعتباری بالغ بر 329 میلیارد ریال احداث و جهت بهره برداری در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در سال 95 از مجموع 61 پروژه آموزشی تحویلی به آموزش و پرورش استان، 44 پروژه با 240 کلاس درس و زیربنای 36 هزار و 539 متر مربع با مشارکت خیرین به بهره برداری رسید.

به گفته عبدیزدان، مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان  بیش از 800 نفر عضو دارد که 200 نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهند که در قالب ستاد  بانوان خیر مدرسه ساز  در راستای جذب خیرین فعالیت می کنند.

 

وی یادآور شد: مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان در 16 شهرستان این استان نمایندگی دارد .


اشتراک گذاری