مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/07/20 05:28:39
کد خبر: 2529

تابلوی قهوه خانه ای برای ساخت مدرسه‌ 1 میلیارد فروش رفت

نقاشی قهوه‌خانه‌ای «کآرام جان می‌رود» نتیجه هنر و زحمت ۴۰ روزه استاد محمدحسین در فرهنگ‌سرای رسانه رونمایی و به فروش رسید، عواید فروش این اثر تبدیل به مدرسه‌ای در خوزستان می‌شود.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، همزمان با دهه اول ماه محرم مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار شد. در این مراسم عزاداری که به مدت ۶ شب و با عنوان «کآرام جان می‌رود» برگزار شد، برنامه‌های فرهنگی مختلفی اجرا شد. یکی از این برنامه‌ها، به تصویر کشیدن نقاشی قهوه‌خانه‌ای عاشورایی توسط استاد محمدرضا محمدحسین بود.

‏‎مراسم رونمایی و فروش این نقاشی عاشورایی با نام «کآرام جان می‌رود» با حضور رئیس فرهنگسرای رسانه و مسوولان سازمان نوسازی مدارس و خیرین مدرسه‌ساز صبح روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه با اجرای محمد سلوکی، در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار شد.

طبق توافقات انجام شده، مقرر شد عواید حاصل از فروش این تابلو نقاشی صرف ساخت مدرسه‌‌ای در استان خوزستان شود.

در ابتدای این مراسم زهرا گیتی‌نژاد، خیر مدرسه‌ساز و مدیر موسسه خیریه مهر گیتی صحبت کرد. او با اشاره به فعالیت این موسسه خیریه گفت: موسسه مهر گیتی تا به امروز بیش از ۵۰۰ مدرسه ساخته و یا در حال ساخت دارد. تاکنون بیش از ۴۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو را بورسیه تحصیلی کردیم و ارسال کتاب و کامپیوتر از دیگر برنامه‌های ما در جهت مبارزه با فقر فرهنگی و رفع تبعیض برای رسیدن به عدالت آموزشی است.

منبع: خبرگزاری فارس

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری