مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/06/25 06:51:30
کد خبر: 2491

به همت خیر مدرسه ساز حاج عباسعلی ملک زاده ؛

آغاز عملیات ساخت مدرسه ای 12 کلاسه در اصفهان

عملیات ساخت مدرسه ای ۱۲ کلاسه در زمین اهدایی خانواده احمد پاینده و به همت خیر مدرسه ساز، حاج عباسعلی ملک زاده  در شهر نجف آباد به زمین زده شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، عملیات ساخت  پنجمین مدرسه خیرساز ملک در زمین اهدایی خانواده احمد پاینده  و به همت خیر مدرسه ساز،حاج  عباسعلی ملک زاده در خیابان بوستان روبروی شهربازی نجف‌آباد آغاز شد.
در ابتدای این مراسم سید رضا موسوی زاده مدیر آموزش و  پرورش نجف‌آباد ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین حاضر در مراسم، از نگرانی‌های جدی آموزش پرورش نجف‌آباد در خصوص کمبود فضای فیزیکی مدارس سخن گفت و خاطر نشان کرد: هم اکنون وضعیت ۸۰ مدرسه شهرستان با ۶۳۵ کلاس درس مناسب نیست؛ به گونه‌ای که ۲۷۰ باب کلاس تخریبی و ۳۶۵ باب کلاس نیاز به مقاوم سازی در شهرستان وجود دارد.
وی نقش کمک های خیرین مدرسه ساز را در کاهش مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان پررنگ دانست و بر ضرورت شناسایی و جذب خیرین مدرسه ساز شهرستان تاکید نمود.
وی افزود: طی آخرین آمار در سال تحصیلی جدید و در مقایسه با سال گذشته، رشد جمعیت دانش آموزی 1672 نفری داشته ایم و این در حالی است که لزوم ساخت مدارس جدید به شدت احساس می شود.
نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری