مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/05/13 15:06:39
کد خبر: 2433

دیدار رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با قائم مقام بانک صادرات

رئیس ، مدیر عامل و اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز با قائم مقام و اعضای ستاد خیرین بانک صادرات دیدار و گفتگو کردند .


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،در این جلسه دکتر قفلی ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهند س جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دکتر حسینی ریس سازمان آموزش و پرورش آموزش و پرورش استثنایی کشور ، دکتر صدیق قائم مقام و اعضای ستاد خیرین بانک صادرات حضور داشتند .

تشکر از تلاشهای کارکنان بانک صادرات در ساخت مدارس در نقاط مختلف کشور و بویزه در حوادث بوجود امده. همکاری در شروع سال تحصیلی برای فراهم کردن اموزش مجازی با تهیه تبلت برای دانش اموزان مناطق محروم .ورود بانک صادرات در ساخت مدارس برای دانش اموزان با نیازهای ویژه استفاده تبلیغاتی جامعه از امکانات بانکها از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

 
در ادامه این جلسه ریس آموزش و پرورش استثنایی کشور  ضمن تقدیر از فعالیت های بانک صادرات در زمینه مدرسه سازی اظهار داشت: بانک صادرات یکی از بانک های بزرگ کشور است که در عرصه های مختلف خدمات شایسته ای را به مردم ارائه داده است.
 
وی افزود: اجرای 353 پروژه برای مردم مناطق سیل زده و زلزله زده شامل ساخت 253 منزل مسکونی ، ، 8 خانه بهداشت و 2 سالن ورزشی در استان های کرمانشاه، گلستان و خوزستان از جمله اقدامات این بانک بوده که جای تقدیر دارد.
 
حسینی با اشاره به ساخت بیش از 100 مدرسه توسط بانک صادرات اظهار داشت: 38 مدرسه در استان های زلزله زده و سیل زده کرمانشاه، گلستان و خوزستان توسط بانک صادرات ساخته شده است و 7 مدرسه دیگر نیز در سطح کشور توسط بانک صادرات در حال ساخت است که نشان از توجه ویژه این بانک به مدرسه سازی دارد.
 
معاون وزیر با اشاره به نیاز آموزش و پرورش استثنایی به ساخت 210 مدرسه جدید برای رسیدن به استاندارد مطلوب اظهار داشت: 72 مدرسه از این تعداد تاکنون کلنگ زنی شده است  و در حال ساخت است و 138 مدرسه دیگر نیازمند مشارکت خیرین ، دستگاه های اجرایی و بویژه بانک ها از ردیف مسئولیت های اجتماعی است.
 
وی افزود: 105 نوع وسیله توانبخشی، ورزشی، پرورشی و کمک آموزشی برای دانش آموزان با نیاز های ویژه با مجموع 700 هزار قلم در قالب نهضت توان افزایی باید تامین شود.
 
حسینی تصریح کرد: بانک صادرات هم در خصوص 138 مدرسه مورد نیاز و هم تامین این تجهیزات می تواند به کمک سازمان آموزش و پرورش استثنایی بیاید.
 
شایان ذکر است در این نشست قفلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و جعفری مدیر عامل این مجمع بر رفع نیازهای دانش آموزان استثنایی تاکید کردند.
 
 همچنین موسوی معاون نیروی انسانی بانک صادرات کشور و عظیمی عضو هیات مدیره این بانک نیز بر همکاری با سازمان آموزش و پرورش استثنایی تاکید کردند.
 
دکتر صدیق رئیس هیات مدیره بانک صادرات ایران نیز قول هرگونه مساعدت در مدرسه سازی و تامین اقلام و تجهیزات دانش آموزان با نیازهای ویژه را دادند و تاکید نمودند که در عصر کرونا بویژه تامین این تجهیزات و خصوصا تجهیزات و وسایلی که دسترسی پذیری دانش آموزان با دانش آموزان با نیازهای ویژه را به استفاده از فناوری های نوین دیجیتالی میسر سازد بیش از پیش ضروری است.

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری