مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/05/13 06:23:31
کد خبر: 2432

به همت خیرین مدرسه ساز انجام می شود،

ساخت ۲۳۰ مدرسه در کرمانشاه

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: باپیگیری های انجام شده و همت خیرین مدرسه ساز حدود ۲۳۰ تقاهم نامه مدرسه امضا شده است.


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه به منظور سند تحولی طرح آجر به آجر با حضور جهانبخش شکری، رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان، مدیر عامل مجتمع جهان فولاد غرب و رئیس گروه صنعتی شکری، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان  نشستی برگزار  کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ابتدای این نشست با ارائه گزارش عملکرد کم نظیر خیرین در امر ساخت و ساز فضا‌های آموزشی پرداخت و گفت: در بحث زلزله آبان ماه، زلزله کرمانشاه را در عرصه گسترش ساخت و ساز فضا‌های آموزشی به فرصتی عالی تبدیل نمودیم. به طوری که با تلاش مجموعه نوسازی مدارس و مسئولین و همت خیرین مدرسه ساز تعداد حدود ۲۳۰ تقاهم نامه مدرسه انجام گردید.

اودر ادامه افزود: طرح آجر به آجر با هدف توسعه فضا‌های آموزشی و جلب هرچه بیشتر مشارکت‌های مردمی و خیران در زمینه مدرسه سازی در دست اجراست.

 نظری اظهار داشت: در طرح آجر به آجر عموم شهروندان با هر میزان درآمد و توانایی مالی که دارند می‌توانند به هر میزان که توانایی دارند در اجرای برنامه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان مشارکت کنند و در واقع یک شهروند حتی با یک آجر نیز می‌تواند به ما در مدرسه سازی کمک کند.

جهانبخش شکری، رئیس هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان و مدیر عامل مجتمع جهان فولاد غرب، با تأکید بر ضرورت ایجاد فرهنگ مدرسه سازی در بین آحاد مردم افزود: برخی اعمال و رفتار انسان آن را از موجودات آفریده شده متمایز کرده که یکی از این اعمال شرکت در کار خیر است، زیرا سرشت انسان از ذات اقدس الهی برگرفته شده و همین امر منجر به کار‌های ماندگار برروی زمین شده است.

رئیس گروه صنعتی شکری افزود: مدرسه سازی مصداق عملی کار خیر است و به نیت زنده یاد مادرم دو مدرسه را خواهم ساخت.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 


اشتراک گذاری