مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/05/09 19:31:32
کد خبر: 2426

به ریاست حاج اکبر ابراهیمی ،

دومین جلسه کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

دومین جلسه کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به ریاست حاج اکبر ابراهیمی در مجل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دومین جلسه کمیسیون امور اجتماعی به ریاست حاج اکبرابراهیمی و باحضور اعضای کمیسیون  آقایان دکتر حسن خسروی،سیدرضانواب،رامین نیکروش،علیرضاصفایی ،سیدریحان ناجی مقدم، آقاخانی،ذبیح الله صبری،مسلمصفایی،غلامرضاشجاعی،وحیدصباغیان،عطاالله شعبانی و خانم ها رضیان و صادقی در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزارشد. 

 اقاخانی نایب ریس کمیسیون امور اجتماعی در ابتدای این جلسه گفت:هدف از ایجاد کمیسیون امور اجتماعی کمک به جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برای رسیدن به اهداف تعیین شده است. 

درادامه صبری دبیر کمیسیون امور اجتماعی مصوبات اولین جلسه را برای حاضرین قرائت کرد. 

 دکتر قفلی ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در این جلسه اظهارداشت:خوشبختانه خیرین با مشارکت سازمان نوسازی قدم های بسیار مثبتی را برای ساخت مدارس برداشته اند. 

  حاج اکبر ابراهیمی ریس کمیسیون امور اجتماعی جامعه خیرین تصریح کرد:طبق جلساتی که با سازمان صدا و سیما داشتیم مقررشده غرفه ای به صورت رایگان در اختیار خیرین مدرسه ساز قرار داده شود تا در مناسبتها بتوانیم در آن حضور داشته باشیم. 

 وی ادامه داد:با جلساتی که با اقای حناچی شهردار تهران داشتیم مقرر شد تا تا از بیلبوردهای شهر جهت انتشار کارخیرین استفاده کنیم.

 در این جلسه اعضا نقطه نظرات ،پیشنهادات و راهکارهای خود را در خصوص برنامه های این کمیسیون ارائه دادند.

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری