مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/04/17 08:05:20
کد خبر: 2394

مشارکت بانک ملت استان چهارمحال و بختیاری در طرح « آجر به آجر »

در راستای اجرای سند اجرایی تحولی مشارکتهای مردمی موسوم به طرح« آجر به آجر» و لزوم مشارکت همگانی در مدرسه سازی مدیر کل نوسازی مدارس چهار محال بختیاری به همراه رئیس واعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان ومعاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس با جناب آقای حفیظی سرپرست محترم بانک ملت استان دیدار نمودند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ در راستای اجرای سند اجرایی تحولی مشارکتهای مردمی موسوم به طرح« آجر به آجر» و لزوم مشارکت همگانی در مدرسه سازی وجدیت مدیران ومسئولان استان در به تحقق رسیدن این طرح مدیر کل نوسازی مدارس به همراه  رئیس واعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان ومعاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس با جناب آقای حفیظی سرپرست محترم بانک ملت  استان دیدار نمودند. 
 
در این دیدار مهندس براتی از اقدامات بانک ملت  استان  به جهت ساخت فضاهای آموزشی در استان تقدیر و تشکر نمود وازآقای حفیظی سرپرست بانک ملت استان تقاضاکردند ، تا اداره کل نوسازی مدارس را در تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار یاری نمایند . 
آقای براتی با اشاره به طرح تحولی "آجر به آجر" گفت: گسترش مشارکت خرد مردمی درامر مدرسه سازی درواقع مهم ترین استراتژی این طرح است که در قدم اول درنظر دارد فرهنگ مدرسه‌سازی را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه نماید  . 
ایشان افزود : جلب مشارکت بانک ها ، شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی و ایجاد شبکه ای از داوطلبان مدرسه ساز از دیگر اهداف این طرح است که باید با جدیت دنبال شود.
مدیرکل نوسازی در تشریح بخش‌های دیگر این طرح گفت: نگاه اداره‌کل نوسازی مدارس استان چهارمحال وبختیاری  به حوزه خیرین، نگاهی راهبردی است و باید تمام تلاش خود را برای حفظ و توسعه این ظرفیت مردمی ارزشمند به عمل آوریم که برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و گردهمایی ها واستفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای استان می تواند یکی از راه های حفظ این سرمایه عظیم مردمی باشد.
در ادامه جناب آقای هاشمی رئیس محترم مجمع خیرین مدرسه ساز استان ازدیدبلندو نظرمثبت جناب آقای حفیظی در رابطه با امورخیری مدرسه سازی قدردانی نموده و از ایشان درخواست کردند همچنان متولیان امر رادراین خصوص یاری نمایند. سپس جناب آقای  حفیظی سرپرست محترم بانک ملت  استان با تقدیر  از اقدامات اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان در راستای زمینه سازی  ارتقاء فرهنگ و دانش دانش آموزان استان ؛  یاد آور شد: یکی از ارکان توسعه ، آموزش است وسرمایه گزاری در آموزش وپرورش بسیار لازم وضروری است.
 
آقای حفیظی گفت: ازطریق مدیریت کشوری بانک ملت به طورجدی پیگیری می کنم تا در آینده نزدیک بتوانیم فضاهای آموزشی دیگری را در مناطق محروم استان احداث یا تکمیل نماییم.

اشتراک گذاری