مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/12/22 06:40:26
کد خبر: 237

جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در مدرسه مرحوم ولی الله درویشیان در دماوند برگزار شد

جشنواه تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند در مدرسه مرحوم ولی الله درویشیان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند با حضور حجت الاسلام کاظم فتاح امام جمعه این شهرستان و تعدادی از خیرین مدرسه ساز این شهرستان در مدرسه مرحوم ولی الله درویشیان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز افراد انتخاب شده از سوی خداوند متعال هستند گفت: این افراد نیک اندیش با انجام کار حسنه مدرسه سازی دل بسیاری از دانش آموزان محروم کشور را شاد می کنند.
حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز با احداث فضاهای آموزشی در مناطق محروم کشور و از آنجایی که دانش آموزان حسرت داشتن یک مدرسه ایمن و زیبا را می کنند با ایجاد مدرسه دل این دانش آموزان را شاد می کنند.
منصور خطیبی در این مراسم با اشاره به تلاش های انجام شده در حوزه مدرسه سازی در دماوند اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند تلاش کرده است تا با شناسایی ظرفیت ها و امکانات موجود و ترغیب خیرین مدرسه ساز، زمینه ساخت مجتمع و مراکز آموزشی جدید را در این شهرستان فراهم آورد.
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان دماوند افزود: در حوزه شناسایی و به کارگیری خیرین مدرسه ساز در شهرستان دماوند قدم های موثری برداشته شده است به طوری که طی سال گذشته از  پنج خیر مدرسه ساز برای احداث و نوسازی مدارس دماوند استفاده شد.
وی با اشاره به این نکته که قدم گذاشتن در حوزه مدرسه سازی ثواب و اجر عظیمی برای خیرین به همراه دارد ادامه داد: خیرین مدرسه ساز با حضور و مشارکت در امر مدرسه سازی موجب ایجاد تحول و نشاط علمی در میان نوجوانان و جوانان کشور می شوند و همین امر باعث افزایش رونق علم در کشور خواهد شد.
 

اشتراک گذاری