مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/03/27 02:51:31
کد خبر: 2351

احداث ۳۹۴ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل از احداث ۳۹۴ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل خبر داد.


جواد قرآن نویس، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: تا پایان اردیبهشت ماه امسال ۳۹۴ مدرسه در قالب یک هزار و ۵۷۶ کلاس از پروژه‌های خیری تحویل داده شده و ۲۱ مدرسه در قالب ۱۱۸ کلاس نیز در دست احداث می‌باشد.

او ضمن اشاره به جمعیت و درآمد سرانه استان، فعالیت و تعهدات مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل را مقبول خوانده و به لزوم تلاش بیشتر برای افزایش تعهدات و جذب خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و در این راستا طرح آجر به آجر را طرحی کارآمد و خداپسندانه برای افزایش تعهدات خیری استان دانست.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل آمادگی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل را جهت همکاری در برگزاری مراسم خیرین اردبیلی مقیم تهران اعلام کرد و از ابلاغ به مجامع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌ها جهت همکاری و شناسایی خیرین مدرسه ساز مقیم تهران خبر داد.

قرآن نویس گفت: سال گذشته بهترین سال و دوران طلایی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل بود و دلیل این پیشرفت عقد تفاهم نامه و همکاری مشترک اداره کل‌های نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل می‌باشد.

افتتاح  ۱۰ مدرسه خیرساز تا پایان امسال در اردبیل

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در خصوص پروژه‌های خیری استان اشاره کرد و گفت: ۵ پروژه در شهرستان‌های استان تکمیل و آماده تحویل بوده و ۱۰ مدرسه طبق پیش بینی‌های انجام گرفته تا پایان امسال تحویل داده خواهد شد و هیچ پروژه بلا تکلیفی در سطح استان نداریم و تمام پروژه‌های خیری در حال احداث می‌باشند.

دولت لطفی همچنین به طرح ملی آجر به آجر اشاره کرد و افزود: طرح ملی آجر به آجر نیازمند مشارکت خیرین و لازمه افزایش اعتبارات ملی نوسازی مدارس اردبیل است.

او از برگزاری همایش خیرین اردبیلی مقیم تهران در ۱۹ شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: نوسازی اردبیل از تمامی ظرفیت خود و سایر نهاد‌های مربوطه جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش استفاده می‌نماید و آماده هرگونه همکاری با مجمع خیرین مدرسه ساز استان جهت دیدار، شناسایی و دعوت خیرین مدرسه ساز استان می‌باشد و امید است این طرح تحولی در امر افزایش فضا‌های آموزشی استان ایجاد نماید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل به لزوم پررنگ شدن فعالیت‌های شورای بانوان خیر استان اردبیل و از سرگیری برنامه‌های گذشته همچون جشنواره بانوان خیر مدرسه ساز استان اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت بانوان استان در زمینه امور خیری و مدرسه سازی و سابقه درخشان این بانوان خیر در سال‌های گذشته، این شورا می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان داشته باشد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری