مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/03/18 07:11:54
کد خبر: 2331

جوان‌ترین استاد بزرگ شطرنج ایران، سفیر مدرسه‌سازی شد

به دنبال توسعه سیاست جلب مشارکت‌های مردمی و ورود خیرین مشتاق به عرصه مدرسه سازی، آرین غلامی قهرمان شطرنج ایران به عنوان سفیر مدرسه‌سازی وارد این عرصه شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، به دنبال توسعه سیاست جلب مشارکت‌های مردمی و ورود خیرین مشتاق به عرصه مدرسه سازی، آرین غلامی قهرمان شطرنج ایران به عنوان سفیر مدرسه‌سازی وارد این عرصه شد.

غلامی جوان 20 ساله مازندرانی در 10 سالگی به عنوان جوان‌ترین استاد فیده شطرنج ایران شناخته شده بود، همچنین او به عنوان عضو تیم ملی ایران در جریان رقابت‌های بین المللی ریلتون سوئد (1397) ار رقابت با نماینده رژیم متجاوز صهیونیستی امتناع کرد و به همین دلیل قهرمانی مسابقات را از دست داد؛ بعد از مسابقات سوئد موفق به دیدار با شهید سلیمانی شد علاوه بر آن در همان سال مورد تجلیل مقام معظم رهبری قرار گرفت.

این قهرمان ملی در رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان جهان که به میزبانی هند برگزار شد، به دلیل حضور 5 نماینده رژیم صهیونیستی در جدول، از مسابقات انصراف داد.

استاد بزرگ شطرنج کشور در رزمایش مومنانه هم شرکت کرده است و در قالب کمک‌های میدانی و مالی چنین بسته غذایی و لوازم بهاشتی جمع‌آوری کرد؛ در واقع به حل مسائل فرهنگی و یاری رساندن به مردم معتقد است.

پدر قهرمان شطرنج ایران، محمد غلامی با مشارکت در ساخت مدرسه ابتدایی 5 کلاسه روستای رکابدار کلاه قائمشهر به جمع خیرین مدرسه ساز استان مازندران پیوسته بود.

گفتنی است؛ وی امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش با گروه‌های جهادی مدرسه‌ساز نشان سفیر مدرسه‌سازی را دریافت کرد.

 


اشتراک گذاری