مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/03/14 05:25:10
کد خبر: 2324

پیام تسلیت روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین 15 خرداد

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و قیام خونین 15 خرداد را به عموم ملت ایران و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تسلیت گفت .


بسمه تعالی

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که با تکیه بر  باور درونی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید .

یوم‌الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است و این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور شد.

روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه سا ز کشور ،  ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) وشهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام پانزده خرداد 1342 را به تمامی رهروان ولایت بخصوص جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تسلیت و تعزیت عرض می نماید.

 

14 خرداد ماه سال 1399

جامعه خیرین مدرسه ساز کشور 


اشتراک گذاری