مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/12/19 11:49:32
کد خبر: 232

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی به مناسبت نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ، آحاد جامعه را به مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی دعوت نمود.


به گزار ش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پیامی به مناسبت نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ، آحاد جامعه را به مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی دعوت نمود. متن کامل این پیام در پی می آید:

ملت فرهنگ دوست و بلند همت ایران عزیز ؛

جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در حالی به بیستمین سال فعالیت خود نزدیک می شود که در سایه مشارکت آحاد جامعه امروز این نهاد مردمی و خیر اندیش به یک درخت تناور و پر ثمر تبدیل شده است که آثار آن در جای جای میهن عزیز اسلامی مشهود است .

مقام معظم رهبری در دیداراعضای جامعه خیرین مدرسه ساز فرمودند: مجموعه  خیرین مدرسه ساز یکی از پدیده های مبارک انقلاب و کشور ما است و تاکید نمودند که این راه خیر باید استمرار یابد.

امروز که نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشوراز اسفند ماه سال جاری آغاز شده و  تا اردبیهشت ماه سال 1396 در سراسر کشور برگزار می شود ، ضمن سپاس از جناب آقای دکتر دانش آشتیانی وزیر محترم آموزش و پرورش و جناب آقای دکتر نظر پورمعاون محترم عمرانی وزیرورئیس سازمان نوسازی مدارس کشور  که توجه ویژه ای  به خیرین مدرسه ساز دارند، توقع داریم با توجه به نیاز مبرم به فضاهای آموزشی و ضرورت ایمن سازی سازی مدارس ، بستر های توسعه پایدار را برای آینده سازان میهن اسلامی فراهم فرمائید .بدیهی است  این سرمایه گذاری درسطح کشور نتیجه مطلوب و بهینه داشته وزمینه سازاعتلای نظام تعلیم و تربیت اسلامی  خواهد بود. از سوی دیگر تعامل صمیمانه مدیران  کل محترم و تلاشگر نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان های کشور در جذب بیشتر نیک اندیشان اثر وافرداشته و شایسته تجلیل و حق شناسی است .

انشاالله در سایه الطاف الهی نوزدهمین دوره جشنواره های خیرین مدرسه ساز به صحنه زیبای نقش آفرینی نیکوکاران گرانقدر مدرسه ساز برای رشد و شکوفایی ایران اسلامی مبدل خواهد شد .

                                                 

 

                                                  محمدرضا حافظی

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

19 اسفندماه سال 1395


اشتراک گذاری