مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/09/13 11:59:56
کد خبر: 23

رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت و گو با جامعه خیرین مدرسه ساز کشور :

خيرين رشد و بلوغ فكري خود را در عمل به اثبات رساندند

رييس دفتر رييس جمهوري با تقدير از تلاش هاي خيرين مدرسه ساز در امر توسعه فضاهاي آموزشي كشور گفت: خيرين رشد و بلوغ فكري خود را در عملشان به اثبات رسانده اند و با ساخت مدرسه در آينده جامعه ايران سهام مي خرند.


به گزارش جامعه خیرین مدرسه سازکشور، محمد نهاونديان با بيان اين مطلب افزود: سرمايه گذاري در آموزش و پرورش سرمايه گذاري در آينده كشور است و خيرين مدرسه ساز به خوبي در اين مسير قدم گذاشته اند.

وي افزود: آنچه كه در كيفيت زندگي نسل آينده هدفگذاري مي شود در اقدام كساني كه امروز تلاش مي كند قابل مشاهده است كه از جمله اين افراد مي توان به تلاش خيرين مدرسه ساز در توسعه فضاهاي آموزشي اشاره كرد.

نهاونديان با تأكيد بر اينكه دولت بايد در حوزه آموزش و پرورش وظيفه خود را به خوبي انجام دهداظهارداشت: دولت در اين مسير تمام تلاش خود را به كار مي گيرد و بيشترين ميزان تخصيص از منابع مالي دولت در هزينه هاي جاري سهم آموزش و پرورش مي شود اما اين ميزان كفايت نمي كند و لازم است همه آحاد جامعه، پدران و مادران در اين مسير تلاش كنند.

رييس دفتر رييس جمهوري يادآور شد: در اقتصاد مقاومتي تأكيد روي سرمايه گذاري ها است و بدون شك هيچ سرمايه گذاري قابل مقايسه با سرمايه گذاري روي نيروي انساني نيست . مدرسه سازي هم سرمايه گذاري روي نيروي انساني كشور است.

 وي در پايان اظهار اميدواري كرد با ايجاد فضاي همبستگي در كشور ايراني آبادتر براي آيندگان بسازيم و به الگويي براي جهانيان تبديل شويم.


اشتراک گذاری