مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/02/27 07:28:25
کد خبر: 2294

۷۰۰ معلم ورامینی ماهانه بخشی از حقوق خود را صرف مدرسه‌سازی می‌کنند

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ورامین گفت: ۷۰۰ معلم ورامینی، ماهانه بخشی از حقوق خود را برای ساخت مدرسه اهدا می‌کنند تا بخشی از نیازهای این شهرستان به فضای آموزشی برطرف شود.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، حسن فیروزی  اظهار کرد: خیرّین مدرسه‌ساز شهرستان ورامین طی سال‌های گذشته، یک سوم از ۱۲۰ باب فضای آموزشی را احداث کرده‌اند و نقش مهمی در توسعه فضای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش داشته‌اند.
وی گفت: در حال حاضر علاوه بر ۷۰۰ معلم خیرمدرسه ساز که ماهانه بخشی از حقوق خود را برای احداث فضای آموزشی اهدا می‌کنند، بیش از ۴۰ خیرّ مدرسه‌ساز با انفاق بخشی از اموال خود از جمله زمین و یا هزینه‌های ساخت، تجهیز و توسعه مدارس گامی مؤثر در کاهش مشکلات ناشی از کمبود فضای آموزشی برداشته‌اند.
وی افزود: در حال حاضر پنج پروژه آموزشی در مرکز شهر ورامین، مجتمع آموزشی باغ مهبد دانشسرا، منطقه اسفندآباد ورامین، روستای حسین آباد دفتری و دبیرستان تربیت‌بدنی ورامین توسط خیرین مدرسه ساز ورامینی در حال احداث است.
شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بیش از ۵۲ هزار دانش‌آموز در مدارس ورامین مشغول تحصیل می‌باشند.
به گفته مسئولان آموزش و پرورش ورامین، ۵۰ درصد از مدارس این شهرستان بیش از ۴۰ سال قدمت داشته و نیاز به تخریب و نوسازی دارند.

منبع : ایرنا 

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری