مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/12/16 11:29:06
کد خبر: 226

مدرسه زنده یاد مهریار شریف بختیار در منطقه 7 تهران افتتاح شد

مراسم افتتاحیه مدرسه خیر ساز زنده یاد مهریار شریف بختیار صبح امروز، دوشنبه 16 اسفند 95 با حضور محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران، کیارستمی مدیر آموزش و پرورش منطقه 7 و خانواده شریف بختیار خیرین مدرسه و جمعی از مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و خیران مدرسه ساز برگزار شد.


 به گزارش خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران ؛  مراسم افتتاحیه  مدرسه خیر ساز زنده یاد مهریار شریف بختیار صبح امروز؛ دوشنبه 16 اسفند 95 با حضور کیارستمی ریاست آموزش و پرورش منطقه، مهندس شریف بختیار فرزند خیر مدرسه ساز، قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز، مهندس مهربند شهردار ناحیه ، بهرامی معاون مشارکت های مردمی  اداره کل  نوسازی مدارس استان تهران ، سرهنگ ارباب پور سر کلانتر پلیس پیشگیری فتا و همکاران زنده یاد مهندس مهیار شریف بختیار برگزار شد.

بنابراین گزارش در این مراسم کیارستمی ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از خانواده شریف بختیار، از مدرسه سازی به عنوان کار بسیار پرارزشی و والایی یاد کرد. وی ادامه داد:  هر فردی در این مدرسه تربیت می شود ، مطمئنا در جایی از دنیا و کشورمان  برای انسانی دیگر مفید خواهد بود.  هر مرکز آموزشی که احیا می شود گامی است در جهت تقویت علم و دانش جامعه.  خیر مدرسه ساز با هرگامی که بر می دارد به رحمت  و نگاه خدا نزدیکتر می شود.
 
در ادامه مهندس شریف بختیار نماینده خیر مدرسه ساز خانم بنایی کاشانی در مراسم حضور داشتند ضمن تشکر از همراهان در این امر ، عنوان کرد:خوشبختی و شادی در ایجاد خوشبختی و شادی برای دیگران است . وی ادامه داد بسیار پرارزش است که کودک دبستانی از روستاهای خراسان برای شما بنویسید لبخندی بر چهره رسول خدا برای شما آرزومندم.
 
در خاتمه مدعوین با حضور در کلاس ها ی درس بر شادی دآنش اموزان این مدرسه افزودند و در شادی آنها سهیم شدند .
 
 گفتنی است عملیات ساخت مدرسه شریف بختیار سه ماه پیش آغاز و با اعتبار 600 میلیو تومانی این خیر نیک اندیش امروز مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت. این مدرسه  در زمینی به مساحت یک هزار و 119 مترمربع با 12 کلاس درس، 8 اتاق اداریف 2 باب سالن و آزمایشگاه و کتابخانه احداث شده است.

اشتراک گذاری