مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/12/14 08:59:47
کد خبر: 222

به همت آموزش و پرورش منطقه 3 تهران انجام شد

مراسم کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان

با حضور مسئولين و خيرين آموزش و پرورش منطقه 3 شهر تهران مراسم کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه در شهرستان هیرمند انجام شد.


به گزارش خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز ،بر اساس تفاهم نامه  آموزش و پرورش منطقه 3 تهران با آموزش و پرورش شهرستان هیرمند( با هدف تحقق اصل عدالت آموزشی در راستای سند تحول بنیادین )، هیئتی از سوی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 3 تهران  و همراهی همکاران فرهنگی و خیرین  از آموزش و پرورش شهرستان هیرمند بازدید کردند. 
ازجمله برنامه های این سفر کلنگ زنی به منظور ساخت مدرسه شش کلاسه در روستای شندل از بخش مرکزی شهرستان هیرمند از سوی بانوی نیکوکارکاظمی بود. این خیر نیک اندیش اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال جهت ساخت و تکمیل این فضای آموزشی را تقبل و در این رابطه قرار دادی را  با نماینده اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان امضا کردند.
 
در این سفر از شش واحد آموزشی شهرستان (مدارس حجت ، شهید خدابخش سارانی ، اقبال لاهوری ، امام موسی کاظم «ع» ، شهید نواب صفوی و شهید پودسنه) بازدید شد و دیدار با دانش آموزان ، اولیاء و همکاران آموزشی مدارس مذکور توسط هیئت اعزامی صورت گرفت. دو دستگاه سیستم رایانه به مدارس امام موسی کاظم «ع» و اقبال لاهوری و نیز مبلغ هفت میلیون ریال به مدیر مدرسه امام موسی کاظم «ع» جهت تهیه صبحانه غذایی برای دانش آموزان اهداء شد.
قابل ذکر است که پوشاک ، کفش ، لوازم التحریر و سبد غذایی به ارزش پانصد میلیون ریال بین دانش آموزان و افراد نیازمند مدارس مورد بازدید توزیع شد.
    
همچنین قرار شد که دوره ضمن خدمت جهت مدیران مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان با موضوع روش های نوین آموزشی توسط جناب آقای دکتر کمالی برگزار شود و نیزجهت همایش های مشاوره ای و درسی و اختصاص سهمیه بیست نفره به منظور شرکت دانش آموزان پایه چهارم متوسطه دوره دوم در اردوی مطالعاتی نوروزی زاهدان برگزارگردد.
 
و در نهایت  قول مساعد به منظور برنامه ریزی در زمینه همکاری جهت ساخت ، تعمیر ، مرمت و زیبا سازی واحدهای آموزشی مورد بازدید و نیزقول مساعد به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری اردوی کسب تجربه برای مدیران متوسطه دوره دوم با هدف بازدید از مدارس منطقه 3 تهران و آشنایی با برنامه های آموزشی و تجارب موفق داده شد.
 ایده مفرح   

اشتراک گذاری