مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/11/28 08:53:02
کد خبر: 2194

به همت خیر نیک اندیش حاج اسماعیل زمانیان انجام شد؛

بهره برداری از مدرسه 18 کلاسه سعادت قهدریجان

مدرسه 18 کلاسه سعادت قهدریجان که با مشارکت خیرنیک اندیش حاج اسماعیل زمانیان احداث گردیده به بهره برداری رسید



به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، آیین افتتاح آموزشگاه خیرساز حاج اسماعیل زمانیان با حضور مسئولین استانی در شهر قهدریجان شهرستان فلاورجان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این آیین در سخنانی ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز اینجا هستیم تا یک فرهنگ خوب و اصیل در میان ایرانیان که همان قدردانی از اقدامات خیرین به ویژه خیرین مدرسه ساز است را داشته باشیم.

اعتدادی ضمن قدردانی از حاج اسماعیل زمانیان خیر نیک اندیش مدرسه ساز این واحد آموزشی بیان داشت: این نخستین مدرسه خیرساز در شهر قهدریجان است و یک اقدام فاخر و ماندگار محسوب می شود که در قالب یک آموزشگاه مجهز ۱۸ کلاسه با مشارکت خیر محترم و اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان آماده‌ بهره برداری شده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور چشمگیر مسئولین شهری در این آیین بیان داشت: این حضور در راستای قدردانی از نیک اندیشی خیرین است که با عمل نیک مدرسه سازی، زمینه ساز برپایی چنین محافلی می‌شوند و ما وظیفه خود می‌دانیم با تشکیل چنین جلساتی قدردان خیرین باشیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در تجلیل از نیکوکاری خیرین اظهار نمود: برخی افراد جان خود را برای حفظ مالشان می‌دهند اما خیرین مدرسه ساز، مال و دارایی خود را اهدا میکنند تا جان هایی را حیات بخشند و با ساخت مدرسه و به واسطه تعلیم و تربیتی که در این مدرسه چراغ آن افروخته می‌شود، دانش‌آموزانی آموزش می‌بینند که آینده سازان ما هستند و ما هرگز نمی‌توانیم به نحو شایسته قدردان لطف بی حد خیرین باشیم.

اعتدادی با اشاره به اقدامات ارزنده مجمع خیرین مدرسه ساز فلاورجان به ویژه در طول سالیان اخیر بیان داشت: آمار احداث ۲۷ پروژه خیرساز نشانگر جذب مشارکت مطلوب خیرین در این شهرستان است که این حضور خیرین باعث شده تا در مقوله فضاهای آموزشی به خط قرمز نرسیم.

وی در پایان جذب خیرین را یک هنر دانسته و افزود: از ابتدای مهرماه تا کنون ۱۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی با مشارکت ۷۵ درصدی خیرین  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است و امیدواریم پرچم این کار خیر همواره به دست خیرین نیک اندیش برافراشته بماند و ما نیز از سوی دیگر تلاش خواهیم نمود تا عدالت آموزشی را بیش از پیش در تمامی مناطق استان برقرار نماییم


اشتراک گذاری