مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/11/22 21:13:27
کد خبر: 2185

افتتاح سالن «زنده یاد دکتر حافظی» در اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

سالن زنده یاد دکتر حافظی رئیس اسبق جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در اداره کل نوسازی مدارس استان تهران به بهره برداری رسید.


 
 
به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ارج نهادن به زحمات، تکریم و تشکر از بزرگ مردی و منش والای شیر زنان خیر مدرسه ساز ایران اسلامی از موضوعات دارای اهمیت برای تمام مسئولان، مدیران و مجموعه وزارت آموزش و پرورش تلقی می‌شود.
 
در همین راستا و با ابتکار #علیشهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، یک سالن مدرن و مجلل در محوطه اداره کل نوسازی، توسعه و تجیز مدارس استان تهران احداث و به نام سالن «زنده یاد #دکترحافظی» مزین شد.
 
این مجموعه جدید الاحداث محلی برای حضور خیرین گرانقدر مدرسه ساز جهت دیدار با مسئولان نوسازی مدارس تهران، امضای تفاهم نامه‌ها و پیگیری امور مرتبط با ساخت فضاهای آموزشی خیرین خواهد بود تا این نیک اندیشان متحمل زحمت برای حضور در دفتر مدیرکل نشده و بتوانند دسترسی آسانی از محوطه به محل سالن «زنده یاد دکتر #حافظی» نیز داشته باشند.
 
این سالن با حضور خانواده مرحوم حافظی، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران، روسای هیأت مدیره مجامع خیرین مدرسه ساز شهرتهران و شهرستانهای تهران، مدیران عامل مجامع خیرین مدرسه ساز شهرتهران و شهرستانهای تهران، رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز تهران و کشور، نمایندگان مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور،  و جمعی از اعضای هیأت مدیره و اعضای شورای معاونان نوسازی مدارس تهران افتتاح شد.

اشتراک گذاری