مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • شنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
چاپ
کد خبر: ۲۱۷

جشنواره نكوداشت خيرين استان لرستان فروردين 96 برگزار مي شود

جشنواره نكوداشت خيرين استان لرستان فروردين 96 برگزار مي شود

رييس مجمع خيرين مدرسه ساز استان لرستان از برگزاري جشنواره نكوداشت خيرين اين استان به شكل متمركز در نيمه دوم فروردين ماه سال آينده خبر داد.


به گزارش خبرنگار جامعه خيرين مدرسه ساز، رضوي با بيان اين مطلب افزود: طي اسفند ماه شهرستان هاي استان به شكل جداگانه جشنواره هايي را در تكريم از خيرين سازنده مدارس برپا مي كنند اما برگزاري جشنواره متمركز استاني در فروردين ماه سال آتي انجام خواهد شد.

وي با اشاره به بركات برگزاري جشنواره هاي خيرين اظهار داشت: جشنواره ها خيرين ضمن قدرداني و تكريم افرادي كه در امر مدرسه سازي مشاركت كرده اند فرصتي است براي معرفي اين عمل پسنديده و جذب افردي جديد كه به پرداختن به امور خير و كمك به توسعه فضاهاي آموزشي كشور علاقه مند هستند. 

رضوي همچنين با استقبال از شيوه برگزاري جشنواره هاي به شكل مدرسه اي اشاره و خاطرنشان كرد: برپايي جشنواره ها در مدارس خيرساز ايده اي خوب و قابل دفاع است اما در سال جاري فرصت لازم براي هماهنگي و زمينه سازي برپايي مدرسه اي جشنواره ها در استان لرستان فراهم نشد.

به گفته وي تلاش مي شود در سال آينده مدارس خيرساز استان لرستان جشنواره هاي نكوداشت خيري را برگزار كنند تا ضمن تنوع در نحوه تكريم خيرين زمينه تعامل بين خيرين و مدرسه ها نيز فراهم شود.