مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/11/13 21:58:45
کد خبر: 2160

بهره برداری از دبیرستان خیّرساز زنده یاد «پریدخت حقیقی» در شهرستان خمین

دبیرستان خیر ساز مرحومه «پریدخت حقیقی» با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی ، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و محلی همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان خمین افتتاح شد.


 آیین بهره برداری از  دبیرستان خیر ساز زنده یاد "پریدخت حقیقی" شهرستان خمین  در اولین روز از ایام الله دهه فجر با حضور آقازاده استاندار مرکزی، اکرمی معاون سیاسی استانداری، فخاری رئیس مجمع خّیرین مدرسه ساز استان مرکزی، محمدی مدیر کل نوسازی مدارس استان، مدیرآموزش و پرورش خمین و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی برگزار شد .
محمدی مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی دراین مراسم با تبریک آغاز دهه فجر، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآنی که چراغ راه و هدایت ماست همه بشریت را دعوت به استقامت، و مبارزه با ستم و بیدادگری می کند و در همه این آیات نوید پیروزی، سربلندی و عزت داده است. همه این آیات یک نکته را به ما رهنمون می کند و آن این است که سعادت، رهایی و عزت ملت ها تنها با اراده و همت خودشان مقدور است و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل جلوه ای از تحقق وعده های الهی به بشریت بود که در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ به ثمر رسید.
مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی، ضمن قدردانی از خانواده مرحوم "پریدخت حقیقی" در ساخت و اهدای این واحد آموزشی به آینده سازان میهناسلامی ، برای آن مرحوم علودرجات متعالی و برای این خانواده خیر از درگاه خداوند موفقیت در شئون زندگی را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد دانش آموزان این واحد آموزشی با جدیت به تحصیل و ارتقای معلومات خود بیفزایند و همواره یاد و خاطره این خیر گرانقدر را زنده نگه دارند.
محمدی همچنین درادامه از زحمات مجمع خیرین مدرسه ساز استان و شهرستان خمین و تمامی کسانی که در احداث این فضای آموزشی نقش آفرین بودند تشکر و قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری