مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/11/13 21:41:43
کد خبر: 2159

هفتمین جلسه کارگروه بررسی مشکلات فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان برگزار شد

هفتمین جلسه کارگروه بررسی مشکلات فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان صبح امروز مورخ 98/11/13 با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، جلسه کارگروه بررسی مشکلات مدارس سیستان و بلوچستان صبح امروز مورخ 98/11/13 با حضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس جعفری مدیرعامل جامعه، واعظ مهدوی رئیس کارگروه ،شاه مردادی رئیس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش مهندس قاسمی معاون مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس استان و موسسات خیریه که در امر مدرسه سازی در این استان اهتمام می ورزند  تشکیل شد.

در این جلسه واعظ مهدوی رئیس کارگروه گزارشی از بازدید از مناطق سیل زده و اقدامات انجام شده توسط خیرین را ارائه دادند.

در ادامه شاه مردای رئیس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مدارس در سیل اخیر ، از زاه اندازی سامانه ای جهت آموزش از راه دور برای دانش آموزان این استان خبرداد.

مهندس قاسمی معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان در پایان این جلسه اظهار داشت :

441مدرسه با 1746کلاس درس در سیل اخیر سیستان و بلوچستان آسیب دیده اند و 346 کلاس درس نیاز به مرمت و بازسازی دارند که هزینه پیش بینی شده برای آنها 105 میلیارد تومان است و نیازمند یاری رساندن خیرین هستیم هرچند که در طی این مدت خیرین قدم های با ارزشی نهاده اند.

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری