مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/11/13 21:10:58
کد خبر: 2157

جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان برگزار شد

در اولین جلسه هیئت مدیره جدید مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان" ابوالقاسم اسفندیارپور" به عنوان رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و " محمدرضا فرحبخش " به عنوان مدیرعامل انتخاب شدند


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، فریبا اسکندری زاده رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش استان کرمان و اعضای جدید هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان، اولین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان برگزار شد.
در این جلسه با برگزاری انتخابات، ابوالقاسم اسفندیارپور به عنوان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان برای دوسال، محمدعلی آدینه به عنوان نائب رئیس و محمدرضا فرحبخش به عنوان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمان انتخاب شدند.
در ادامه احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه باید نیازهای استان در زمینه کمبود مدارس در اختیار مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قرار گیرد، افزود: تمامی ساخت و سازهای آموزش و پرورش باید از طریق اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام شود و آموزش و پرورش در این زمینه هیچ اقدامی نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های خیرین در زمینه ساخت مدارس در سامانه نوسازی ثبت شود، گفت: بر اساس مصوبه دولت و سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور اگر خیرین ۳۰ درصد در ساخت مدارس مشارکت داشته باشند ۷۰ درصد از طریق دولت کمک خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای ساخت مدارس در استان استفاده شود، بیان داشت: هر گامی از سوی خیرین در زمینه ساخت مدارس و در حوزه آموزش و پرورش، کشور را به سمت توسعه یافتگی پیش خواهد برد.
اسکندری نسب با بیان اینکه با تفاهمات صورت گرفته با اتاق بازرگانی و بسیاری از ادارات در سطح استان در صدد هستیم تا مدارسی که فاقد امتیاز آب و برق هستند و یا توان پرداخت قبوض آب و برق خود را ندارند، تامین مالی شوند، افزود: در سال‌های اخیر بیش از ۱۴۰ مدرسه خیرساز در آموزش و پرورش عشایری استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است.
اسکندری نسب با تاکید بر این که تمامی فعالیت های خیرین در حوزه مدرسه سازی باید از مسیر مجمع خیرین مدرسه ساز انجام شود، اظهارداشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان باید تمامی فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز را ساماندهی کند.
گفتنی است در این جلسه احمد حمزه نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، منوجان، فاریاب، قلعه‌گنج و رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی و طیب زاده رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز حضور داشتند.

 

اشتراک گذاری