مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/11/12 22:15:47
کد خبر: 2153

با حضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

اولین جلسه کمیسیون امور استانها برگزارشد

اولین جلسه کمیسیون امور استانها صبح امروز۹۸/۱۱/۱۲با حضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و ریس کمیسیون برگزار شد.


 به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛اولین جلسه کمیسیون امور استانها صبح امروز با حضور دکتر قفلی ریس جامعه خیرین،مهندس جعفری مدیرعامل خیرین،مهندس قلم چی ریس کمیسیون و عضو هیات مدیره جامعه خیرین در محل این مجموعه برگزار شد.
مهندس قلم چی در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت برنامه ها و رسالت وجودی کمیسیون اظهار داشت:تدوین برنامه های عملیاتی کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت گامی مهم در ایجاد ساختار زیربنایی برای توسعه فعالیت های مشارکت های مردمی در امر مقدس مدرسه سازی است.
وی با تاکید بر اینکه در این راستا سه محور از اهم برنامه های کمیسیون است افزود:اخذ و ارائه اطلاعات کامل جامع و شفاف از روند امضای تفاهم نامه و احداث فضاهای آموزشی و پرورشی جهت گزارش دهی،۲-تشویق و ترغیب خیرین مدرسه ساز و عوامل اجرایی اعم از همکاران مجامع و نوسازی استانها و هرفردی که در این راه مقدس فعالیت می کند۳-اطلاع رسانی از اقدام خیرین مدرسه ساز و موسسات خیریه از اهم برنامه های این کمیسیون است.
در بخش دیگری از این جلسه دکتر ناصر قفلی ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با تاکید بر انجام کلیه امور مربوط به استانها به صورت تعاملی  تصریح کرد:اعضا می بایست مصوبات ذیل کمیسیون  را با دقت و جدیت انجام دهند.
مهندس جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز گفت:مدیران مجامع استانهانقش مهمی در امور اجرایی و نشر فعالیت های خیرین دارند.
در پایان این جلسه موضوع منطقه بندی کشور مطرح و مسولیت پیگیری اهداف تعیین شده با شرح مصوبات جلسه انتخاب شدند.
گفتنی است:تقسیم امور اجرایی استانها مطابق جدول منطقه بندی مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور با هدف تعامل و همکاری متقابل و تکمیل فرم های اخذ اطلاعات مدارس احداثی یا تعهد با امضای تفاهم نامه از مصوبات این جلسه بود.
نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری