مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/11/08 22:16:30
کد خبر: 2150

نخستين نشست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي با كميسيون بانوان جامعه خيرین مدرسه ساز كشور

نخستین نشست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور عصر امروز 98/11/8 برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،با حضور  احمدوند مدير كل حوزه رياست و عزيزيان ريس دفتر و روابط عمومي اسبق سازمان و  خانم ها ميرداماديان ريس كميسيون و  دانشمهر دبير كميسيون و رضيان عضو كميسيون نخستین نشست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  برگزار شد
این جلسه با محوریت ،بررسي و توسعه فرهنگ مشاركت مردمي ، شناسايي و جذب نهادها مرتبط و خيرين خارج از كشور بويژه بانوان فعال و انديشمند در اين عرصه آغاز شد
 
اقاي احمدوند در سخنانی، با اشاره به رويكرد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان مركز ديپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ايران، گفت: اين سازمان با در اختيار داشتن 85 نمایندگی فرهنگی در 63 کشور از جهان در قالب فعاليت‏های متنوع مخاطبان خود را با گوشه‌هایی از تمدن کهن و دستاوردهای انقلاب اسلامی ايران آشنا می‌‌کند.
وی تصريح كرد: رایزنی‌های فرهنگی كشورمان در خارج از كشور با هدف تعميق، توسعه و ارتقای سطح روابط فرهنگی ميان كشورها فعاليت می‌كند.
 
در ادامه اقاي عزيزيان از ظرفيت هاي رايزنان فرهنگي در پيشبرد اهداف مشترك و اطلاع رساني خبر داد.
  سپس خانم ميرداماديان به اهداف كميسيون و نقش مدرسه در پرورش اينده سازان جامعه و مغتنم شمردن اين زمان كوتاه جهت رشد و بالندگي انها اشاره كرد و افزود: ساخت مدارس درمناطق کم برخوردار اهمیت ویِژه ای دارد.
 
مشاور سازمان و دبير كميسيون نيز به ظرفيت و توانايي هاي بانوان داخل و خارج از كشور اشاره كرد و خواستار تعاملات فرهنگي سازنده با زنان مسلمان،انديشمند و فعال در عرصه مدرسه سازي  شد.
رضيان نيز در ادامه ،  فرزندان عزيز كشور را  شهروندان اينده ي جامعه جهاني عنوان و پيشرفت روزافزون نهضت مقدس مدرسه سازي را مديون رسالت ،حمايت وعزم ملي مردم نيك انديش ميهنمان برشمرد.
وي سپس به ارائه طرحي در رابطه با همايش جهاني  خيرين مدرسه ساز و مدرسه يار با محوريت كشورهاي مسلمان و تفاهم و همكاري منطقه اي و... پرداخت كه متعاقبا پس از بررسي و تاييد كميسيون بانوان به دبيرخانه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي ارسال خواهدشد.

اشتراک گذاری