مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/10/24 08:38:52
کد خبر: 2125

با حضور میردامادیان ؛

جلسه کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

جلسه کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز 98/10/24در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور جمعی از بانوان خیر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ جلسه کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز 98/10/24در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور جمعی از بانوان خیر و رئیس کمیسیون بانوان خانم میردامادیان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس دانشمهر گزارشی از اهم فعالیت های بانوان در امر مدرسه سازی درسطح کشور را ارائه داد.
زهره میردامادیان رئیس کمیسیون بانوان  و عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، در این جلسه اظهار داشت : 5 هزار بانوی خیر در امر مدرسه سازی در سطح کشور فعالیت می کنند که می توانم به جرات بگویم که مدارسی که این عزیزان بنا کرده اند از جهت معماری و تجهیز امکانات اموزشی  بی نظیر است .

وی ادامه داد: سن ،جنس ومسایل مالی در امر مدرسه سازی مطرح نیست و بانوان می توانند در کنار آقایان وارد این حوزه شوند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان و برنامه ریزی در این خصوص می تواند تاثیر بسزایی در ترویج امر مدرسه سازی داشته  و فرهنگ مشارکت را افزایش دهد.

میردامادیان اظهار داشت : اگر دانش آموز را بامهارت لازم تحویل اجتماع دهیم دیگر نیازی به خیریه ها نخواهیم داشت که این امر محقق نمی شود جز آموزش و توانمند سازی زنان .

دکتر خزعلی در ادامه این جلسه گفت : خوشبختانه پتانسیل های بسیار ی در زنان وجود دارد که با بهره گیری از آن می توان گام های موثری در امر تعلیم و تربیت برداشت .

وی ادامه داد: متاسفانه دانش آموزان مشکلات فراوانی در مناطق محروم دارند که می توان بخشی از آن را با ایجاد مدارس مجازی و استعداد یابی دانش آموزان برطرف نمود.

خانم رضیان نماینده بانوان در خارج از کشور در ادامه این جلسه افزود: اطلاع رسانی ،فرهنگ سازی و بستر سازی می تواند زمینه ورود خیرین را به امر مدرسه سازی تسهیل بخشد.

وی با تاکید براینکه فرهنگ مدرسه سازی باید به عنوان یک زیر ساخت عمومی شود که این امر مستلزم ورود رسانه و انجام تبلیغات مناسب است  ادامه داد: شناسایی خیرین نسبت به توانایی های آنها می تواند مارا در رساندن به اهدافمان کمک کند .



اشتراک گذاری