مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/10/24 06:15:34
کد خبر: 2123

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛

چهاردهمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد

چهاردهمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز98/10/21 در محل جامعه با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ چهاردهمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز 98/10/24 در محل جامعه خیرین باحضور دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس جعفری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ( آقاین مهندس قلم چی ، شاه حسینی ، ابراهیمی ،  اسپرورین ، فخار و خانم میردامادیان )برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشورضمن عرض تسلیت و ابراز همدری و تاسف به ملت شریف ایران در خصوص شهادت سردار سلیمانی وشهدای حادثه هواپیمایی , مصوبات جلسه قبل را قرائت و در خصوص گردهمایی روسای مجامع خیرین مدرسه ساز در تبریز ، پروژهای خیرین ،برگزاری جشنواره بیست و دوم خیرین مدرسه ساز در کشور و جلسات جامعه خیرین در دو هفته اخیر توضیحاتی را ارائه دادند.

دانشمهردبیر جلسه هیات مدیره  در ادامه این جلسه گزارشی در خصوص جلسات هیات مدیره در سال جاری را ارائه دادند .

وی با تاکید براینکه در سال جاری 81 درصد مصوبات جلسات هیات مدیره اجرا شده ، ادامه داد: از فوت دکتر حافظی رئیس اسبق جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تا به امروز 14 جلسه هیات مدیره برگزار شده که در آن 79 مصوبه به تصویب اعضا رسیده که 64 مصوبه اجرا و 15 مصوبه هنوز به طور کامل انجام نشده است .

در ادامه این جلسه دکتر اسپرورین عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و رئیس کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین توضیحاتی در خصوص طرح کمیسیون اقتصادی ارائه داد  .

وی با اشاره به اینکه، کمیسیون اقتصادی چهار هدف را در برنامه یک ساله خود پیش بینی کرده است ، تصریح کرد:ایجاد سامانه برای جذب کمکها و مشارکتهای خرد مردم با شفاف سازی ، استفاده از ظرفیتها ی CSR و مشارتهای اجتماعی شرکتها و برندها، کاهش هزینه و صرفه جویی در هزینه ساخت مدارس ، ایجاد و سرپرستی مالی کمپین ها بنا به نیازی که در استان ها وجود دارد از جمله برنامه های کمیسیون اقتصادی است .

در پایان این جلسه اعضای هیات مدیره نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های کمیسیون اقتصادی ارائه دادند و دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور حکم ریاست کمیسیون اجتماعی را به حاچ اکبر ابراهیمی عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تقدیم کردند.

نزاکت اللهیاری

 

 



اشتراک گذاری