مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/10/24 04:08:21
کد خبر: 2122

خیرین ساخت سه فضای آموزشی و ورزشی را در البرز آغاز کردند

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرزگفت: خیرین نیک اندیش ساخت سه فضای آموزشی و ورزشی را درمناطق کم برخوردار این استان آغازکردند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛حسن مهرانی اظهارداشت: برهمین اساس ساخت نخستین مدرسه سبز خیرسازاین استان با رویکرد زیست محیطی درآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج اجرایی شد. این مدرسه ۱۶ کلاسه به همت خیرنیک اندیش حسین باقری در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع آماده بهره برداری و تحویل به آموزش و پرورش می شود.
 برای ساخت و آماده سازی این مدرسه خیر سازدر شهرک رضوانیه کمالشهرکرج اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان پیش بینی شده است. این مدرسه سبز خیرساز در بازده زمانی ۲ سال با در نظرگرفتن فضاهای آموزشی و پرورشی منحصر به فردی آماده افتتاح می شود.
وی درادامه به ساخت سالن ورزشی در مدرسه شهید حسن برجسته درآموزش و پرورش ناحیه سه کرج پرداخت و اضافه کرد: این فضای ورزشی توسط خیر نیک اندیش لیلا نعمتی در منطقه باغستان کرج ساخته می شود.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرزعنوان کرد: این سالن ورزشی خیرسازتا سال تحصیلی آینده آماده بهره برداری می شود.
سومن طرح آموزشی ، ساخت مدرسه خیری- مشارکتی ماهدشت کرج به همت خیرنیک اندیش دکتر حسین میرآقا است که برای ساخت این مدرسه مشارکتی - خیری در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج اعتباری بالغ بر۳.۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است ک و سال آینده بهره برداری می شود.
این سومین مدرسه است که توسط دکترحسین میرآقا در استان البرز احداث می شود.
وی تاکید کرد: استان البرز با جمعیت دانش آموزی نیم میلیون نفری نیاز به ساخت فضای آموزشی دارد که این مهم نیازمند توجه خیرین گرانمایه و نگاه ملی مسوولان دارد.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد که در ۲ هزار واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری