مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/09/26 08:58:45
کد خبر: 2088

نشست مسئولین مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با روسای مجامع

نشست مشترک مسئولین مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی و روسای مجامع و ادارات آموزش و پرورش در تربت حیدریه برگزار شد.


 
به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با حضور رئیس ، نایب رئیس ، مدیر عامل و چند تن از اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان – معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان –معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی مدارس استان و روسای مجامع و ادارات آموزش و پرورش تربت حیدریه – خواف – رشتخوار – زاوه – کدکن – جلگه رخ جلسه مشترکی به منظور تبادل نظر و هماهنگی مجامع خیرین مدرسه ساز  در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد .
در این جلسه غلامعلی رأفتی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی طی سخنانی با ذکر یادی از مسئولین و پیشکسوتان مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت : کار خیر مدرسه سازی و کار مجامع کاری است جمعی و عام المنفعه که نیاز به همکاری و هماهنگی همه دست اندر کاران و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت دارد .
وی افزود :در حال حاضر با توجه به وجود تعداد زیادی مدرسه نیمه تمام در سطح استان، الویت این مجمع هدایت خیرین بزرگوار مدرسه ساز در جهت مشارکت در تکمیل این پروژه هاست .
حسین شادکام معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با اشاره به بخشنامه ارسالی به ادارات آموزش و پرورش گفت : طی بخشنامه ای که به ادارات آموزش و پرورش سطح استان ارسال کرده ایم و مورد تاکیدمان می باشد لازم است مدیران مدارس خیر ساز برای تکریم خیرین بزرگوار بطور مستمر با این عزیزان در ارتباط باشند وضمن اینکه برگزار ی جشنواره درون مدرسه ای تکریم خیرین می تواند باعث دلگرمی خیرین گرانقدر گردد .
وی افزود : میثاق نامه ای به ادارات آموزش و پرورش شهرستانها ارسال شده تحت عنوان «میثاق نامه دانش آموزان مدارس خیر ساز» که در برخی مدارس نصب شده و باید در همه مدارس خیر ساز در معرض دید دانش آموزان نصب شود که مسلما این کار باعث فرهنگ سازی کار خیر مدرسه سازی در دانش آموزان خواهد شد . 
محمد رضا خدادادی معاون پشتیبانی و توسعه ، مدیریت اداره کل نوسازی مدارس استان نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه ممتاز استان در مدرسه سازی و اقدامات ارزنده خیرین بزرگوار مدرسه ساز گفت : اولویت این اداره کل تکمیل پروژ های نیمه تمام می باشد و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مجمع خیرین مدرسه ساز استان انشاء الله  خیرین گرانقدر برای انعقاد تفاهم نامه تکمیل این پروژه ها نیز مشارکت خواهند نمود  .
معاون اداره کل نوسازی مدارس استان از ادارات آموزش و پرورش خواست تا زمین مناسب در اختیار پروژ ه ها قرار دهند بویژه در خصوص وجود شبکه های آب و برق و گاز در محل زمین قبل از اجرا پیگیری لازم بعمل آید .
گفتنی است : شرکت کنندگان در این نشست در پایان با آقایان محقق و جاوید از خیرین مدرسه ساز شهرستان تربت حیدریه دیدار و از آنها تجلیل نمودند .
 
 

اشتراک گذاری