مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/09/11 07:51:06
کد خبر: 2065

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان؛

دغدغه ای جز کمک به دانش آموزان محروم ندارم

علی محمد رضوی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان، خیر مدسه ساز در استان لرستان است.


به گزارش خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز کشور؛ علی محمد رضوی متولد 1332 کارشناس زمین شناسی فار غ التحصیل دانشکده علوم دانشگاه سراسری اصفهان در سال 1354 و کارشناس رسمی دادگستری و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان می باشد.

وی در سال 1380 با مادر همسر عمویش،حاجیه خانم بلقیس بهشتی تهرانی، یک دبیرستان دخترانه به نام سید محمد ویلیام رضوی با زیر بنای ساختمان آموزشی به مساحت 1380 متر مربع در 9 طبق  با اعتبار میلیون 94 تومان، شروع به ساخت کرد که در سال 1382 این مدرسه افتتاحشد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           از سال 1380 رضوی جزو هیات امنای مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان انتخاب شد و از همان سال تا به امروز هر دو سال یکبار بعنوان رییس مجمع خیرین مدرسه ساز انتخاب شده است.

رضوی انگیزه خود را از ساخت این مدرسه خیری را ریشه کردن مدارس غیر استاندارد و رفع نیاز دانش آموزان مناطق نیازمندمیداند و می گوید: دغدغه ای جز کمک به دانش آموزان محروم ندارم .

وی اعلام نمود با پیگیری های ممتد اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان و اعتماد سازی  طی سالیان متمادی تا کنون توانسته ایم با کمک خیرین هم استانی و هموطنان در داخل کشور و خارج از کشور 425 مدرسه در غالب 1285 کلاس درس و چند استخر و سالن ورزشی ساخته ایم و در اختیار آموزش و پرورش استان لرستان قرار داده ایم.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان عنوان کرده است که در استان لرستان 3500 کلاس درس نیاز به تخریب و بازسازی دار و امیدوار است با کمک خیرین بتواند هر چه زودتر با ساخت مدارس این معضل نیز برطرف شود.

رضوی در پاسخ به این سوال خبرنگارما که از نظر گرمایشی وضعیت مدارس استان لرستان به چه صورتی است، گفت که با تلاش شبانه روزی مدیر کل اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان و همکارانشان 2800 کلاس درس مجهز به بخاری های استاندارد وسایل گرمایش استاندارد شده است.

ایده مفرح


اشتراک گذاری