مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/08/28 21:04:01
کد خبر: 2053

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

ردیف مشارکت خیرین مدرسه ساز در بودجه ۹۹ کاهش نخواهد یافت

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در سومین همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: همه تعهدات دولت در سال ۹۸ به خیرین مدرسه‌ساز انجام ‌شده است که ١٠٠٠میلیارد تومان دولت برای سهم خودش در ساخت مدارس خیر ساز به خیرین مدرسه‌ساز تعهد کرده بود و صد در صد این بودجه پرداخت ‌شده است.


 «محمدباقر نوبخت»، رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه، در سومین همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه‌ساز، اظهارکرد: بانوان خیر نشان داده‌اند که شایسته ستودن و تقدیر هستند و حضورم در جمع شما فرهیختگان به نمایندگی از دولت است تا از حضور و تلاش عزیزان خیر در امر مدرسه‌سازی قدردانی شود.

وی افزود: تمرکز خیرین بر مدرسه‌سازی کار بسیار مهم و سنجیده‌ای است و آنچه شما تشخیص داده و بر آن متمرکزشده‌اید پایه توسعه کشورها است چراکه یکی از مؤلفه‌های مهم شاخص‌های توسعه انسانی، آموزش است که بدون فضا و امکانات مناسب امکان‌پذیر نیست.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با بیان اینکه خیرین به‌ درستی این مسیر را تشخیص داده‌اند، گفت: دولت متعهد است که در این راستا کنار شما باشد و خوشبختانه همه تعهدات را برای سال ١٣٩٨ به انجام رسانده است و١٠٠٠میلیارد تومان دولت برای سهم خودش در ساخت مدارس خیرساز به خیرین مدرسه‌ساز تعهد کرده بود که صد در صد این بودجه پرداخت ‌شده است و این کمترین نشانه و عزم دولت برای همراهی با کار ارزشمند خیرین نیک‌اندیش است.

وی درادامه اضافه کرد: بودجه سال آینده در سازمان برنامه‌وبودجه در مراحل پایانی است و تقریباً ارقام کلان بودجه نهایی شده است و به همین دلیل در اینجا حضور دارم تا بدانم در ردیفی که مختص مشارکت خیرین مدرسه‌ ساز برای سال آینده است متناسب و با کمیت و کیفیت بودجه تخصیص داده شود.


اشتراک گذاری