مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/08/28 20:47:18
کد خبر: 2051

درهمایش ملی بانوان انجام شد؛

تقدیر از خانواده شهدای خیّرین مدرسه ساز

امروز همایش ملی بانوان در خانواده خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد و از خانواده شهدا که از خیرین مدرسه ساز بودند تقدیر شد.


همایش ملی بانوان در خانواده خیرین مدرسه ساز کشور با حضور «محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، «مهرالله رخشانی مهر» رییس نوسازی و توسعه تجهیز مدارس کشور، «معصومه ابتکار» معاون اول امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و «لعیا جنیدی» معاون حقوقی ریاست جمهوری در محل هتل پارسیان آزادی با حضور بیش از 500 خیر مدرسه ساز بانو برگزار شد.

ساخت ۳۵۰ مدرسه توسط یک خیّر

در این نشست، «زهرا گیتی نژاد»، خیر مدرسه ساز گفت: موسسه مهر گیتی تاکنون 350 مدرسه ساخته و یا در حال تکمیل در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه موسسه ما قصد دارد تا به بخش نرم افزاری هم ورود پیدا کند، گفت: توجه به زیرساخت ها یعنی بهداشت، آموزش و راه و شهرسازی از توسعه های زیرساخت است. ما در هم در موسسه مهر گیتی توسعه آموزش را در نظر گرفته ایم.

همچنین در ادامه، «خدیجه نیزاری»، رییس شورای بانوان خیر مدرسه ساز نیز بیان کرد: زنان به عنوان مرکز ثقل خانواده انرژی زمین را در خود دارند.

این خیر مدرسه ساز بیان کرد: سلامت زنان تضمین سلامت جامعه است و می توانند همه خانواده را به دور هم جمع کنند.

در ادامه این مراسم از خانواده شهدا که از خیرین مدرسه ساز بودند و همچنین از تعدادی خیرین مدرسه ساز شناخته شده  با حضور مقامات کشوری تجلیل به عمل آمد.

 

 


اشتراک گذاری