مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/08/22 19:18:48
کد خبر: 2047

باحضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،

اولین همایش شورای عالی تشکل های اجتماعی فعال درسیستان و بلوچستان برگزارشد

اولین همایش شورای عالی تشکل های اجتماعی فعال در سیستان و بلوچستان صبح امروز22آبان ماه سال 98 در انجمن خیریه هاسب برگزارشد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، اولین همایش شورای عالی تشکل های اجتماعی فعال در سیستان و بلوچستان صبح امروز در انجمن خیریه هاسب با حضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،مدیرعامل جامعه،ریس سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان،مدیرکل آموزش و پرورش استان،ریس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان،استاندار استان و موسسات خیریه نظیر؛بنیادمجتهدی،دارلکرام،جهادی السابلون،دست یاری به دشت یاری ،انجمن حامی،مهرگیتی و بنیاد علمی آموزشی قلم چی برگزارشد.
در این همایش تشکل های مردم نهاد فعال در سیستان و بلوچستان گزارش عملکردی از فعالیتهای انجام شده  در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری را ارایه دادند و پیشنهادات و راهکارهای خود را بیان کردند.
دکتر قفلی ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در ادامه این همایش گفت:جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در سال 77 در شهر مقدس مشهد تشکیل شد .
وی با اشاره به اینکه ،در حال حاضر 450مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور ثبت شده است ادامه داد:24هزار مدرسه دولتی نیمه کاره درسطح کشور وجود دارد که امیدواریم با ورود خیرین بتوانیم ان را به اتمام برسانیم.
ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تصریح کرد:متاسفانه 16هزار کلاس درس خیرین مدرسه ساز نیز به علت عمل نکردن دولت به تعهداتش نیمه تمام است که امیدواریم با تامین اعتبارات هرچه زودتر به اتمام برسد.
قفلی خاطرنشان کرد:باید به سمتی حرکت کنیم که مدارس ساده وبا هزینه کم ساخته شود.
در خاتمه این جلسه نیازها و کمبودهای استان درامرفضاهای آموزشی توسط مدیران آموزش و پرورش و نوسازی مطرح شد.
نزاکت اللهیاری
 
 

اشتراک گذاری