مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/12/09 10:03:09
کد خبر: 200

برگزاری دومین دوره جشنواره های مدرسه ای در منطقه 12 تهران

دومین دوره جشنواره نکوداشت خیران مدرسه ساز منطقه 12 تهران با حضور خیران، در مدارس خیر ساز منطقه در حال اجراست.


حمید شاه منصوری با اعلام این خبر به خبرنگار مجمع خیران گفت: امسال در روزهای پایانی سال، با حضور خیران مدرسه ساز و خانواده های این عزیزان دورهمی صمیمی در کنار دانش آموزان اجرا می شود.

وی ادامه داد:خوشبختانه منطقه 12 طی سال های اخیر موفق به جذب خیران و فعالیت های خوبی در این زمینه بوده است که امیدواریم تا در هفته نکوداشت خیران، تعداد آنها را افزایش بدهیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، در ادامه با اشاره به اهدافی که این جشنواره دنبال می کند، افزود: امسال مراسم نکوداشت از 7 اسفند به مدت 4 روز در منطقه برگزار می شود. درحال حاضر در 7 مدرسه خیرساز با کمک مدیران مدارس و دانش آموزان از خیران و خانواده آنها تقدیر می شود. بی شک برپایی این مراسم در بین دانش آموزان نقش بسزایی دارد. چه بسا که در سال گذشته بعد از برپایی مراسم شاهد رشد تحصیلی دانش آموزان، توجه دانش آموزان به حفظ و نگهداشت مدرسه و همچنان ارتباط خیران با مدرسه تقویت شد.

شاه منصوری در پایان افزود: امیدوارم امسال با میزبانی دانش آموزان مدارس امیری کیا، کارگری، علوی، فاطمیون، سبحانی و محبان الرضا، شاهد نتایج خوبی در پایان سال باشیم و برای مدارس فرسوده منطقه خیران جدید جذب کنیم.

زهرا کریمی 

 

 


اشتراک گذاری