مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/12/09 09:55:58
کد خبر: 199

جشنواره تجلیل از خیرین در مدرسه فاطمیون منطقه 12 تهران برگزار شد

جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز در دبیرستان فاطمیون منطقه 12برگزار شد.


حمید شاه منصوری مدیر آموزش و پرورش منطقه با اشاره به برپایی جشنواره ها در مدارس خیرساز به خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران گفت:یکی از بزترین کارهایی که در طول زندگی هر انسانی می تواند انجام بدهد آموزش، تربیت و قدم هایی است که در این مسیر برای انسان سازی برداشته می شود.
وی اظهار داشت :  جشنواره های مدرسه ای بهترین راه برای گسترش فرهنگ مدرسه سازی است و خوشبختانه طی این چند سال اخیر نتایج خوبی در بر داشته است. مهمترین نتیجه آن توجه خیران به ساخت فضاهای آموزشی در محله های محروم است.»
شاه منصوری در ادامه افرود: این کار نیک، معنوی و فرهنگی خیرین همواره در طول تاریخ ماندگار خواهد بود. آنها با عملکرد خودشان با خدا معامله کرده اند و خداونداین لیاقت و شایستگی را به عزیزان عطا کرده و این یک صدقه جاریه است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه در حضور خیرین مدرسه ساز مدرسه فاطمیون و جمعی از مدیران مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران خاطر نشان کرد: شما خیرین فرصت تعلیم و تربیت را فراهم میکنید و هر یک از کودکانی که با خیر شما فرصت تعلیم می یابند شاید در آینده سیاستمدار، مصلح و یا پزشکی حاذق و باعث نجات جان انسانه ها شوندو شما در ثواب آنها سهیم هستید

اشتراک گذاری