مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/07/13 03:12:23
کد خبر: 1982

وزیر آموزش و پرورش:

خوزستان رتبه دوم را از نظر تعداد خیرین مدرسه ساز دارد

حاجی میرزایی گفت: استان خوزستان از نظر تعداد خیرین مدرسه ساز در کشور رتبه دوم را داراست و باید از این ظرفیت به خوبی بهره برد.


 «محسن حاجی میرزایی»  در آیین افتتاح مجتمع آموزشی استثنایی و کلنگ زنی سالن همایش چند منظوره در دزفول اظهار کرد: وجود تعداد بالای خیرین مدرسه ساز در خوزستان یک امتیاز ویژه جهت توسعه زیرساخت های آموزش و پرورش است که جای تقدیر دارد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: استان خوزستان از نظر تعداد خیرین مدرسه ساز در کشور رتبه دوم را داراست و باید از این ظرفیت به خوبی بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش از هیچ تلاش و مساعدتی در راستای همراهی با خیرین دریغ نخواهد کرد افزود: ظرفیت ارزشمند خیرین مدرسه ساز در خوزستان مجال بزرگی برای ما است تا با بهره گیری از آنان به سرعت از سد مشکلات و کمبودهای آموزش و پرورش در این استان عبور کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش خیرین باعث می شود تا بخشی از رنج و درد مردم کاهش یابد تصریح کرد: کار در عرصه آموزش و پرورش کار در عرصه تلاش و همت پیامبران و اولیای خداوند است و انسان های بزرگ در این وادی مبارک، مقدس و با عظمت پا می گذارند.

حاجی میرزایی عنوان کرد: امر آموزش و تعلیم و تعلم با روح آدمی سر و کار دارد و در فرهنگ اسلامی کار در عرصه تعلیم و تربیت انسان ها دارای ثواب و اجر بی پایان است، بنابراين لازم است بیش از پیش قدردان زحمات و فعالیت های معلمان، مدیران و خیران مدرسه ساز باشیم.

منبع : شبستان

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری