مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/12/09 09:37:19
کد خبر: 197

مدیر آموزش و پرورش منطقه هفت تهران اعلام کرد؛

برگزاری 10 جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در هفتمین قسمت پایتخت

نوزدهمین دوره جشنواره نکوداشت خیرین مدرسه ساز منطقه 7 به مدت 10 روز با حضور خیر مدرسه ساز در مدارس خیرساز در حال اجراست.


«فضل الله کیا رستمی» مدیر آموزش و پرورش منطقه 7 با اعلام برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره نکوداشت خیرین گفت: خوشبختانه امسال موفق شده ایم با همکاری مدیران و دانش آموزان مدارس رضا نیکرو، موفقیان، تقوی، زرآزوند، مقدم سامان، معصومه شریف، فرزنگان 8،داور، قوامی و شریف بختیار جشنواره نکوداشت از خیرین مدرسه ساز در روزهای پایانی سال برگزار کنیم. خوشبختانه امسال شاهد پیامدهای برگزاری جشنواره در سال های ذشته بودیم و نمونه بارز آن مدرسه مدرسه رضا نیکرو بود که حدود 500 نفر از پدرو مادرها همراه دانش آموزان از پسر خیر مدرسه ساز تکریم کردند و فرزند این خیر نیز برای اولین بار بود که در این مراسم حضور داشتند و خرسند از استقبال بودند.»
کیا رستمی در ادامه افزود: «امیدواریم با برگزاری جشنواره نکو داشت در جذب خیر موفق عمل کنیم و خوشبختانه یکی دیگر از پیامدهای این جشنواره ساخت مدرسه خیرساز شریف بختیار است. این مدرسه در آخرین روز جشنواره تکریم خیرین با حضور مدیران افتتاح و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.»
مدیر آموزش و پرورش منطقه 7 در آخر با قددانی از عملکرد خیرین در منطقه تاکید کرد: «معمولا آنچه ما را دلخوش به تلاش در این زمینه می کند، نتایج کار است. خوشبختانه با ترویج عمل خیر در امر مدرسه سازی شاهد جذب خیرین و رشد تحصیلی دانش اموزان بود. خیرین انسان های بزگ و جوانمردی هستند که مانند یک پدر نگران آینده جوانان هستند و از مال خودشان برای رفاه و تحصیل می گذرند و پیامد آن را در ایداعات، اختراعات و پرورش نخبه ها شاهد هستیم.»
 
زهرا کریمی

اشتراک گذاری