مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/07/07 08:33:12
کد خبر: 1968

بهره‌ برداری از ۲ مدرسه خیرساز در بخش مرکزی شهرستان میانه

۲ مدرسه یک کلاسه خیرساز در شهرستان میانه با مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان آذربایجان شرقی، جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بهره برداری شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  مدرسه یک کلاسه زنده یاد حاج اسکندر مشایخی در ۳۰۰ متر مربع مساحت و زیربنای ۵۰ متر با هزینه کرد ۳ میلیارد ریالی در روستای کولا و مدرسه یک کلاسه زنده یاد دکتر ابیلی پور در ۴۴ متر مربع زیربنا با ۸۰۰ میلیون ریال در روستای بیگ بلاغی از توابع بخش مرکزی، مدارس خیرسازی بودند که امروز به بهره برداری رسیدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در آیین افتتاح این مدارس ضمن تقدیر از مجمع خیرین مدرسه ساز، خیرین و آموزش و پرورش گفت: تربیت ایرانی، اسلامی و الهام از تعالیم دینی باعث شده است تا مردم کشور بویژه مردم شهرستان میانه مشتاق به امور خیر بویژه در امر مدرسه سازی شوند.

محمدرضا مشایخی با بیان اینکه ساخت مدرسه توفیقی بس بزرگ است، به بالا بودن روحیه مشارکت جویی در بین مردم شهرستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مردم میانه در پروژه های عام المنفعه حضور و مشارکت جدی و موثر دارند بطوریکه این روحیه مردم شهرستان سبب شده تا در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ردیفی برای امور مشارکتی باز شود.

وی در پایان بر ضرورت امکان سنجی، نیازسنجی و اولویت بندی در انجام هر کاری تاکید کرد و گفت: تمامی پروژه های دولتی و خیرساز نیز باید بر این اساس انجام شود.

مدیرعامل مجمع خیرین استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تقدیر از اقدام خیرخواهانه خیرین در امر مدرسه سازی گفت: ۳۰ تا ۴۰ درصد مدارس استان توسط خیرین بنا نهاده شده است.

مناف کسایی اضافه کرد: در سال جاری شاهد به اتمام رسیدن یا در شرف اتمام قرار گرفتن ۱۵۰ مدرسه خیرساز در سطح استان هستیم.

وی افزود: از اول سال جاری شاهد هزینه کرد یکهزار میلیارد ریال از سوی خیرین در امر مدرسه سازی طی برگزاری جشنواره های تکریم از خیرین مدرسه ساز بودیم.  

منبع : ایرنا 

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری