مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/07/01 11:10:06
کد خبر: 1964

هر ۴۰ روز ساخت یک مدرسه خیرساز در ری

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران از افتتاح سه مدرسه خیرساز در شهرستان ری در سال جاری خبر داد و گفت: به طور میانگین هر ۴۰ روز یک مدرسه در ری با کمک خیران ساخته شده است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛سید هادی موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: از اواخر سال ۷۴ ، مجمع خیرین  مدرسه‌ساز تهران راه‌اندازی شد و  مرحوم دکتر محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین  مدرسه‌ساز کشور شد که زحمات بی‌شماری در امر مدرسه‌سازی کشیدند که یاد و نام ایشان را در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس گرامی می‌داریم.

 
وی با اشاره به اینکه  ۵۰۰ مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور و ۱۰ مجمع خارج از کشور وجود دارد اظهار داشت : بیش از ۶۵۳ هزار نفر خیر در سراسر کشور با نیک اندیشی و جهاد واقعی در زمینه علم و دانش برای رفاه و آسایش فرزندان ایران اسلامی مدرسه می‌سازند.
 
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران با یادآوری تاریخچه مجمع خیرینمدرسه‌ساز شهرستان ری، تصریح کرد: از سال ۸۳ در شهرستان ری ۱۱۲ مدرسه خیرساز احداث و برای تعلیم و تربیت تقدیم آموزش و پرورش شده که به طور میانگین در چند سال اخیر هر ۴۰ روز یک مدرسه در این منطقه با کمک خیران ساخته شده است.
 
موجانی در پایان با اعلام اینکه در سال جاری سه مدرسه خیرساز به مدارس شهرستان ری اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: دو مدرسه در ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان ری و یک مدرسه نیز در ناحیه یک در حال احداث و تکمیل بوده و شهرری همیشه در بحث مدرسه سازی رتبه نخست را در سطح شهرستان‌های استان تهران کسب کرده است.

اشتراک گذاری