مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/07/01 08:03:35
کد خبر: 1962

۱۰۰ باب مدرسه در خوزستان با مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث شد

معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان از احداث ۱۰۰ باب مدرسه در ۶ ماهه نخست امسال با مشارکت خیرین مدرسه ساز خبر داد.


رضا زدوار معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان گفت: خوشبختانه از ابتدای امسال، مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی وضعیت مطلوب و رضایت بخشی داشته است.

از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، تعداد ۱۰۰ باب مدرسه با صرف هزینه‌ای معادل یکهزار و ۵۳۰ میلیارد ریال در مناطق محروم استان با مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه در سال ۹۷، تعداد ۶۰ واحد مدرسه با صرف مبلغ ۳۷۳ میلیارد ریال احداث شده، افزود: تعداد مدارس احداث شده در مناطق محروم استان ۶۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

پیوستن ۳۶ خیر به جمع خیرین مدرسه ساز

زدوار درخصوص استقبال خیرین در امر مدرسه سازی بیان داشت: در ۶ ماهه نخست امسال، تعداد خیرین روند افزایشی داشته و در مدت مذکور ۳۶ خیر به جمع خیران مدرسه ساز پیوسته اند، ضمن اینکه خیرانی که به این جمع می‌پیوندند، تصمیم دارند در این صراط مستقیم بمانند و با مدرسه سازی به جامعه خدمت نمایند و نقشی در پیشرفت ایران اسلامی ایفا کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز که از مردادماه امسال آغاز شده است، ۱۸ خیر حقیقی و ۵ خیر حقوقی ثبت نام کرده اند، این در حالی است که در بیست و یکمین جشنواره، ۵۸ خیر حقیقی و ۲۳ خیر حقوقی اضافه شده است.

معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان اذعان داشت: همچنین در جشنواره‌های بیستم و نوزدهم، به ترتیب ۲۸ خیر حقیقی و ۱۳ خیر حقوقی و همچنین ۳۶ خیر حقیقی و ۶ خیر حقوقی به لیست خیرین مدرسه ساز افزوده شد.

به گفته رضا زدوار، در ۶ ماهه نخست سال ۹۸، تعداد ۶ باب مدرسه با مشارکت خیرین، تعمیر و بهسازی شده اند.


اشتراک گذاری