مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/06/05 06:49:41
کد خبر: 1942

رئیس سازمان نوسازی وتجهیز مدارس کشورخبرداد:

تشکیل کارگروه رفع موانع برسر راه خیرین مدرسه ساز/ تحویل 10 هزار کلاس درس در سال جاری

در جلسه مجمع عمومی فوق العاده و عادی هیات امنا جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که صبح امروز با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور برگزار شد رخشانی مهر گفت: در مهرماه سال جاری 10 هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش میشود.


دکتر مهرالله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه این جلسه ضمن گرامیداشت نام و یاد دکتر حافظی اظهار داشت : در سال 97 مبلغ 650 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی بابت تکمیل پروژهای خیرین به استانها تخصیص یافت که با این رقم 70 درصد پروژه های خیرین فعال هستند .

وی با اشاره به اینکه  در استان سیستان وبلوچستان علی رقم تخصیص اعتبارات هنوز با مشکل مواجه است تصریح کرد: در سال 98 بانگاه خوب سازمان برنامه و بودجه و تخصیص رقم هزار میلیارد تومانی اعتبار بابت پروژه های خیرین امیدواریم بتوانیم دغدغه ی خیرین را مرتفع سازیم. 

رخشانی مهر با تاکید براینکه اعتبارات خیرین درسال 96 صد درصد تخصیص یافت که این رقم در سال 97 به صدو ده درصد و درسال 98 به صد درصد رسید که با این رقم درحال حاضر هیچ پروژه خیرسازی راکد نیست.

رئیس سازمان توسعه نوسازی و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه در مهر ماه سال جاری 10 هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش می شود ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در سال 99رکرد مدرسه سازی را در کشور برداریم .

وی به اقدامات ارزشمند دکتر حسینی سرپرست آموزش وپرورش اشاره کردوادامه داد: تشکیل کارگروه برای رفع موانع خیرین مدرسه سازی ، جمع آوری بخاری های نفتی ، جمع آوری مدارس خشت و گلی از اقدامات ارزشمند ایشان است که امیدواریم با انتصاب وزیر جدید آموزش و پرورش بتوانیم قدم های تاثیر گذاری برداریم .

در ادامه این جلسه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به سوالات روسای مجامع پاسخ دادند.


اشتراک گذاری