مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/06/02 22:53:48
کد خبر: 1934

خیرین مدرسه ساز، فرهنگ نیکوکاری را بین جوانان گسترش دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت خیرین مدرسه ساز فرهنگ نیکوکاری را بیش از پیش در جامعه بخصوص در بین جوانان گسترش دهند.


احمد اسکندری نسب در نشست با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان با اشاره به اهمیت جوان گرایی در مجمع خیرین گفت: هر آجری که توسط خیرین در ساخت مدرسه استفاده می شود ساختمان یک مدرسه را نمی سازد، بلکه فرهنگ آینده یک کشور را می سازد و تمدن یک مملکت را به وجود می آورد.
وی افزود: هرچند ممکن است تلاش‌های خیرین از دید مسئولان پنهان بماند، اما اجر اخروی آن همواره نزد خدای متعال محفوظ خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اذعان کرد: تحول در فضای مدارس نیز باید انجام شود و خیرین جوان نیز به مجامع خیرین مدرسه ساز بپیوندند و این تلاش بیش از پیش، اعضای مجامع را می‌طلبد تا فرهنگ مدرسه سازی و خیری در جامعه نهادینه شود.

نشست اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فریبا اسکندری زاده رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان و جمعی از معاونان اداره کل نوسازی و روسای ادارات و کارشناسان حوزه ستادی در سالن شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

منبع:ایرنا

منتشکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری