مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/05/22 09:58:34
کد خبر: 1923

به همت خیر مدرسه ساز حاج احمد قبائیان انجام شد،

ساخت بیش از 60 کلاس درس درکرمانشاه

حاج احمد قبائیان یکی ازخیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه است که از بدو انقلاب اسلامی تا به امروز بیش از 60کلاس درس در این استان احداث کرده است.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،

خیرین مدرسه ساز بزرگ مردانی و زنانی هستند كه گام های مهم و موثری را در ساخت فضاهای آموزشی برمی دارند و همواره با اقدام نیك خویش سعی بر آن دارند تا افراد بیشتری را جهت همكاری و مشاركت در این زمینه ترغیب كنند.

خیرین مدرسه ساز با اهدای حاصل یک عمر تلاش ومجاهدت حیات جاوید و زندگی توام با لذت را نصیب خود می کنند. عزیزانی که  با انجام کارهای خداپسندانه علاوه بر لذت حاصله از کار خیر ،در این دنیا عزت وسعادت اخروی را نیز برای خود به ارمغان می آورند . اهدای مال وسرمایه به این راحتی نیست واین سعادت به سادگی نصیب هرکس نمی شود توانایی انجام این فریضه بزرگ از عهده هرفردی بر نمی آید .

حاج احمد قبائیان کرمنشاهی  مدیرعامل شرکت تکنوآجرتهران از بدو انقلاب اسلامی با حمایت مالی و مساعدت های فرهنگی بسیاری از مشکلات فضاهای آموزشی استان کرمانشاه را برطرف کردند.
از جمله اقدامات این خیر مدرسه ساز می توان به ساخت مدرسه شش کلاسه بنام آناهیتا قبائیان ،مدرسه شش کلاسه به نام کریم قبائیان،مدرسه شش کلاسه بنام مرتضی قبائیان،مدرسه نه کلاسه بنام آتوساقبائیان، مدرسه هفده کلاسه بنام حاج احمد قبائیان در مناطق مختلف استان کرمانشاه و مدرسه هفده کلاسه بنام بیتا قبائیان در پاکدشت ورامین اشاره کرد.

وی یکی از خیرین ارزشمند مدرسه ساز کشور است که با نیت خدمت به خلق - که خود آن را انجام وظیفه الهی می داند –تاکنون 6 مدرسه را در استان کرمانشاه وتهران ساخته است .بعلاوه وی قصد دارد یک بیمارستان را در خیابان سیلوی کرمانشاه ویژه بیماران ریوی احداث نماید .نگاه حاج احمد قبائیان به مدرسه سازی وکارخیر یک نگاه ویژه است. اواز سر تواضع انجام این کارها را فقط بخشی از وظیفه انسانی خود می داند واین خصوصیت ویژه افراد خاص است کسانی که دست بخشش وجوشان رحمت خداوند را به عینه دیده ولمس کرده اند وقتی با حاج احمد قبائیان صحبت می کردم در نگاه او بزرگمردی وایثارموج میزند.



نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری