مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/05/15 19:32:48
کد خبر: 1921

خیر مدرسه ساز "سیاوش زرآزوند"

آینده دانش آموزان در مدارس امروز ساخته می شود

"سیاوش زرآزوند" سال های زیادی در خارج از کشور زندگی کرد. این خیر مدرسه ساز همیشه به انجام کارهای خیر علاقمند بود و کارهای نیک بسیاری را تجربه کرده بود، ولی با وجود انجام کارهای خیر، وی همیشه به دنبال راهی بود که به پیشرفت کشورش کمک کند.


"سیاوش زرآزوند" سال های زیادی در خارج از کشور زندگی کرد. این خیر مدرسه ساز همیشه به انجام کارهای خیر علاقمند بود و کارهای نیک بسیاری را تجربه کرده بود، ولی با وجود انجام کارهای خیر، وی همیشه به دنبال راهی بود که به پیشرفت کشورش کمک کند. بالاخره در یکی از سفرهایش راز بهترین "کار خیر" را کشف کرد. این انسان نیکوکار به این نتیجه رسید که بزرگ ترین کاری که می تواند برای پیشرفت مملکت خود انجام دهد، کمک به آموزش دانش آموزان کشور با "ساخت مدرسه" است. 

"سیاوش زرآزوند" با ساخت 4 مدرسه در استان تهران، نیت خود را برای پیشرفت دانش آموزان این مرز و بوم عملی نموده است. هر ساله دانش آموزان بسیاری در این مدارس درس می خوانند و به مراحل بالاتر پیشرفت می کنند. این خیر نیک اندیش آرزویش این است که دانش آموزان این آب و خاک با تحصیل علم و دانش بتوانند آینده خود و افراد دیگر جامعه را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند. 

 "سیاوش زرآزوند"  گفت: «به نظر من ساخت مدرسه بزرگترین کاری است که برای آبادانی میهن عزیزمان می توان انجام داد.»

وی در ادامه گفت: من به همراه دیگر همکاران در سیل اخیر کمک هایی را به این مناطق داشتیم ولی به نظر من اگر ما بخواهیم به پیشرفت کشور کمک کنیم، نیاز است که در راه آموزش و پرورش و ساخت مدرسه هزینه کنیم.

 وی در پایان گفت: با ساختن مدرسه است که آینده فرزندان این مرز و بوم ساخته خواهد شد. در واقع آینده دانش آموزان در مدارس امروز ساخته می شود،
 آنها می توانند آینده خود را بسازند.


اشتراک گذاری