مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/05/07 13:07:19
کد خبر: 1911

دیدار با خانواده رضاسطوت منش، خیر مدرسه ساز "۹۵ ساله"/هفت مدرسه تقدیم به دانش آموزان گلستانی

در چهارمین هفته از اجرای طرح «قرار باخوبان مدرسه ساز» دیدار با زوج خیر، مهندس رضا سطوت منش و همسرشان خانم موسوی برگزار شد. در این دیدار لوح نکوداشت سازمان نوسازی مدارس کشور از سوی محمدرضا قربانی مدیر کل دفتر مشارکت های مردمی سازمان به این خانواده خیر اهدا شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس سطوت منش از دوران جوانی همیشه به انجام کارهای خیر علاقه وافری داشت. وی پس از آشنایی با جامعه خیرین مدرسه ساز کشور متوجه شد که در استان گلستان بچه ها از وضعیت تحصیلی مناسبی برخوردار نیستند و به همین دلیل گام در راه مدرسه سازی نهاد. این امر شروع کارهای مدرسه سازی وی بود و سطوت منش در استان گلستان 7 مدرسه احداث نمود. حالا از زمانی که سطوت منش مدارسی را در مناطق محروم استان گلستان ساخته، سالها می گذرد و هر ساله دانش آموزان بسیاری از این مدارس فارغ التحصیل می شوند. 

در دیدار با این خیر 95 ساله؛ محمدرضا قربانی مدیر کل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور با اهدای لوح سازمان نوسازی مدارس از استمرار تلاش و حمایت این خانواده نیکوکار از نظام تعلیم و تربیت قدردانی نمود. 

مدیر کل مشارکت های مردمی نوسازی مدارس کشور در این نشست از تکریم خیرین به عنوان یک اولویت اساسی در برنامه های دفتر مشارکت های مردمی یاد کرد و گفت: در دیدارهای هفتگی با خیرین که تحت عنوان طرح «قرار با خوبان مدرسه ساز» برگزار می شود، ضمن ادای احترام به خیرین، تلاش داریم تا از دیدگاه های آنان برای حرکت پرشتاب تر خیرین مدرسه ساز بهره مند شویم.  

محمدرضا قربانی افزود: خیرین مدرسه ساز برای نظام آموزشی کشور یک فرصت و ظرفیت ارزشمند به شمار می آیند و وظیفه داریم از همکاری و هم اندیشی با خیرین و این سرمایه مهم  بهره مند شویم. وی گفت: تعامل مهندس سطوت منش و همسرشان خانم موسوی و فرزندان این خانواده نیکوکار، یک الگوی مناسب از نقشی است که کانون خانواده در اشاعه فرهنگ نیک اندیشی دارد و باید این الگوها به جامعه معرفی شوند.
گفتنی است: در «طرح قرار خوبان مدرسه ساز» که از سوی دفتر مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور اجرا می شود، هرهفته با یک خانواده خیر مدرسه ساز دیدار و نشست صمیمی برگزار می شود.


اشتراک گذاری