مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/05/07 12:51:33
کد خبر: 1909

خیرین مدرسه ساز، پیشگامان تحقق عدالت آموزشی

معاون وزارت آموزش و پرورش در یازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان شهریارگفت: خیرین مدرسه ساز پیشگامان توسعه و تحقق عدالت آموزشی هستند و با مدرسه سازی به توسعه پایدار کشور کمک میکنند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، یازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان شهریار با حضور دکتر تقی زاده  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، دکتر زینی وند معاون توسعه مشارکت های مردمی وزرات آموزش و پرورش، مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار و جمعی دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، روسای ادارات و خیرین و فرهنگیان شهرستان شهریار در تالار شباهنگ شهریار برگزار شد.
بنا بر این گزارش؛ دکتر زینی وند معاون وزرات آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم و همچنینمرحوم حافظی بنیان گذار مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره، از صفات وجودی خداوند، صفات رحمان و رحیم را به معنای بخشاینده و مهربان نام برد و اظهار داشت: کسی که مهربانانه و بدون منت میبخشد و ویژگی بخشندگی را بهمراه دارد قطعا این صفاتی از خداوند متعال  در نهاد او تجلی پیدا کرده است.
معاون وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دنیا، آن چیزیکه در راه خدا بخشیده میشود و برای انسان خیر و برکت بهمراه دارد دعای دیگر انسانها است و ادامه داد: کسی که مال خود را در راه خدا و برای اشاعه علم و دانش و مبارزه با جهل و ناآگاهی و ریشه کن کردن بی سوادی هزینه میکند اجری جزیل در نزد خداوند دارد که و پاداش آن محفوظ است و برکات بسیار در دنیا و آخرت بهمراه خواهد داشت.
دکتر زینی وند با اشاره به اینکه کار مدرسه سازی عملی شایسته و رفتاری نیکو است که انسانهای وارسته و اینده نگر آن را انجام میدهند و ارزش کار خود را جاودانه میکنند، اظهار داشت: در سطح جامعه خیرین مدرسه ساز همواره مورد احترام و تمکین بسیار قرار دارند.


اشتراک گذاری