مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/05/04 21:27:29
کد خبر: 1903

فرماندار گرمسار:

انجمن خیرین مدرسه‌ساز گرمسار احیا می‌شود/ تکمیل پروژه‌های آموزشی

فرماندار گرمسار با بیان اینکه بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در حوزه ارتقای سطح آموزشی است، گفت: انجمن خیرین مدرسه‌ساز در گرمسار احیا می‌شود.


 وحید رجایی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش گرمسار که در محل تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای سطح کمی و کیفی زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی در دستور کار قرار دارد و در این راستا انجمن خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان احیا می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی خلاقانه و دقیق برای تحقق این امر، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در حوزه آموزش‌وپرورش از دیگر اولویت‌های مهم این شورا است.

پیگیری تأمین اعتبارات موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های آموزشی

فرماندار گرمسار با بیان اینکه انجمن خیرین مدرسه‌ساز یکی از ظرفیت‌های بالقوه برای ارتقای نظام آموزشی در شهرستان به شمار می‌رود، تأکید کرد: پیگیری برای تأمین اعتبارات موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های آموزش‌وپرورش در دستور کار قرار دارد.

رجایی با اشاره به اقدامات دولت در راستای احداث فضاهای آموزشی اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت آموزش‌وپرورش در راستای ارتقای تربیت و تعالی دانش آموزان در ابعاد و حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی از دیگر موارد دارای اهمیت در این حوزه است.

وی آموزش‌وپرورش را رکن اصلی تربیت دانش آموزان که آینده‌سازان این کشور هستند دانست و یادآور شد: توجه بیشتر به جایگاه و ظرفیت‌های آموزش‌وپرورش در تربیت دینی فرزندان می‌تواند بنیه اعتقادی نسل آینده را تقویت و استحکام ببخشد.

فرماندار گرمسار در ادامه با اشاره به جایگاه آموزش‌وپرورش در تربیت و پرورش شخصیت افراد و توسعه فرهنگی جامعه تأکید کرد: با توجه به در پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی جدید، رشد شخصیت و انتقال آداب و ارزش‌ها به نسل نو پا و آینده‌ساز جامعه نیز در دستور کار آموزش‌وپرورش گرمسار قرار گیرد.

منبع:مهر

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری