مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/05/04 21:20:12
کد خبر: 1902

۷۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین برای بازسازی مدارس‌ آسیب دیده از سیل خوزستان امضا شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت: در چند ماه اخیر بیش از ۷۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین مدرسه‌ساز امضا و کار اجرایی انجام شده است.


علی قربانی در مراسم بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان و اولین جشنواره مدرسه ای با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین اظهار داشت: امیداوریم فضاها آموزشی به دست پر توان خیرین ساخته شود.

وی بیان کرد: 547 پروژه آموزش در قالب دو هزار و 291 کلاس درس با اعتبار بالغ بر 350 میلیارد تومان در استان خوزستان در حد احداث است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان خاطرنشان کرد: با کمک 112 پروژه در قالب 527 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان تا مهرماه تحویل آموزش و پرورش می‌دهیم.

وی گفت: 249 پروژه در قالب یک هزار و 172 و اعتبار 234 میلیارد تومان تا پایان سال تحویل آموزش و پرورش استان خوزستان داده می‌شود.

وی اظهار داشت: در چند ماه اخیر بیش از 70 میلیارد تومان تفاهم‌نامه با خیرین مدرسه‌ساز امضا و کار اجرایی انجام شده است که تعمیرات و احداث تا پیش از مهر تحویل می‌دهیم.

قربانی بیان کرد: علاوه بر بازسازی مدارس قدیمی، یک مدرسه جدید در روستا احداث می‌شود‌ بیش از 40 پروژه در قالب 193 کلاس در مناطق سیل‌زده شده کردیم و وضعیت مدارس نسبت به قبل از آن تا اواسط بهمن‌ماه بسیار بهتر است.

منبع:تسنیم

منتشرکنند:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری